Michal Vodák, COO Heureka Group
StoryEditorMarketer´s View: Do roka chceme pôsobiť jednotne na všetkých trhoch regiónu
Hovorí Michal Vodák, COO Heureka Group.
S: Heureka Group nedávno predstavila novú vizuálnu identitu, a teda nové logo. Čo bolo hlavným motivátorom tejto zmeny, čo vyvolalo túto potrebu?
Má to veľmi pragmatický dôvod. Pôvodné písmo, ktoré sme používali v rámci Heureky, totiž neobsahovalo všetky typy znakov, ktoré sme v regióne potrebovali. Napríklad tam absentovala azbuka. A keďže sme aktívni v Srbsku či Bulharsku, logicky vznikla p...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-17 08:00:00 - Feat.: - Title: Tomáš Tiefenbach: DOOH sa stáva plnohodnotnou súčasťou omnichannel mixu
02 - Modified: 2025-11-11 18:38:36 - Feat.: - Title: Vymení Ján Tribula Tatry za Vatikán? Reportér nám prezradil jeden svoj veľký, ale náročný sen
03 - Modified: 2025-11-03 11:43:50 - Feat.: - Title: Lukáš Zuzelka z TN live: V online vždy rozhoduje rýchlosť. No naším cieľom je kvalita, nie kvantita