V Istropolitana Ogilvy vítajú novú posilu. Pozície Associate Creative Director sa ujal Roman Hríbik, ktorý predtým pracoval v agentúre ako ideamaker a senior copywriter pre veľké značky, ktorým agentúra pripravovala komunikáciu. Získal viaceré kreatívne ocenenia a je aj členom prestížneho Art Directors Clubu.
„Roman u nás určite využije svoj nevšedný kreatívny, ale iste aj organizačný a motivačný potenciál. Máme v agentúre toľko zaujímavých projektov pre dlhodobých aj nových klientov, že takú výraznú posilu, akou je Roman, veľmi vítame,“ hovorí k jeho príchodu Peter Darovec, Creative Director Istropolitany.
Príchodom Romana Hríbika sa definitívne napĺňa nová organizačná štruktúra kreatívnej časti agentúry. Každý z veľkých projektov odteraz riadi jeden z pätice Associate Creative Directorov. Okrem Romana Hríbika sú nimi Jakub Svetlík, Rado Olos, Peter Hrevuš a Michal Valušek.