StoryEditor

E-shop bez umelej inteligencie môže skončiť. Ak ju má nastavenú správne, zvýši predaj o desiatky percent

27.09.2022, 08:49
  • Čo sa týka zahraničia, tak počet e-shopov fungujúcich za pomoci umelej inteligencie sa blíži už k 80 percentám.
  • U nás na Slovensku je to menej a rastie to dosť pomaly. Možno to bolo aj tým, že e-shopy na Slovensku riešili fundamentálne problémy.
  • Trendom je, že na to nastupujú už všetci.
  • Samuel Kimlička z InStyle.ai hovorí v Stratégiách o inováciách v e-commerce a čo sa stané, ak ich e-shopy zanedbajú. 

 

S: Priblížte nám, čo znamená, ak e-shop funguje s pomocou umelej inteligencie?

Je to výborný nástroj, aby e-shop dosahoval lepšie výsledky. Určite to nie je strašiak, ktorého sa treba báť. A to ani z hľadiska technológií, ani z hľadiska financií. Je to dobrá investícia pre napredovanie v biznise. Je to trend, ktorý keď e-shop teraz zachytí, tak ostane konkurencieschopný. Bez neho je v ohrození a môže doslova skončiť. Konkurencia zo sveta ju už používa a kto zostane stáť na mieste, nebude sa vedieť presadiť.

S: V čom sú hlavné rozdiely medzi e-shopom, ktorý funguje s umelou inteligenciou, a tým bez nej?

E-shop za pomoci umelej inteligencie lepšie rozumie svojmu zákazníkovi. Vie lepšie odporúčať produkty, ktoré sa zákazníkovi páčia a hodia sa k jeho štýlu. Pomocou umelej inteligencie e-shopy vedia produkty rýchlejšie publikovať, či lepšie kategorizovať. Napríklad, v oblasti fashion vie umelá inteligencia veľmi dobre zatriediť tovar podľa farby a vonkajších znakov. A v neposlednom rade je obrovským benefitom zníženie nákladov.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-09 06:36:40 - Feat.: - Title: Šéfka komunikácie Microsoft: AI je pre mňa múdrejší kolega, ale zatiaľ to nie je pre každého 02 - Modified: 2024-07-24 09:09:44 - Feat.: - Title: Online nakupovanie opäť rastie. Byť online však už e-shopom zďaleka nestačí 03 - Modified: 2024-04-16 08:31:02 - Feat.: - Title: AI: Najdôležitejšie nástroje, ich silné a slabé stránky 04 - Modified: 2024-04-12 10:38:05 - Feat.: - Title: E-commerce si s PPC (ne)vystačí. Čo si vyžaduje zmena správania spotrebiteľov a inovácie? 05 - Modified: 2024-02-15 10:45:13 - Feat.: - Title: František Štrupl z Google: Zákazník sa dnes správa ako produktový detektív
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 21:41