S: Priblížte nám, čo znamená, ak e-shop funguje s pomocou umelej inteligencie?
Je to výborný nástroj, aby e-shop dosahoval lepšie výsledky. Určite to nie je strašiak, ktorého sa treba báť. A to ani z hľadiska technológií, ani z hľadiska financií. Je to dobrá investícia pre napredovanie v biznise. Je to trend, ktorý keď e-shop teraz zachytí, tak ostane konkurencieschopný. Bez neho je v ohrození a môže doslova skončiť. Konkurencia zo sveta ju už používa a kto zostane stáť na mieste, nebude sa vedieť presadiť.
S: V čom sú hlavné rozdiely medzi e-shopom, ktorý funguje s umelou inteligenciou, a tým bez nej?
E-shop za pomoci umelej inteligencie lepšie rozumie svojmu zákazníkovi. Vie lepšie odporúčať produkty, ktoré sa zákazníkovi páčia a hodia sa k jeho štýlu. Pomocou umelej inteligencie e-shopy vedia produkty rýchlejšie publikovať, či lepšie kategorizovať. Napríklad, v oblasti fashion vie umelá inteligencia veľmi dobre zatriediť tovar podľa farby a vonkajších znakov. A v neposlednom rade je obrovským benefitom zníženie nákladov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.