StoryEditor

E-shop bez umelej inteligencie môže skončiť. Ak ju má nastavenú správne, zvýši predaj o desiatky percent

27.09.2022, 08:49
  • Čo sa týka zahraničia, tak počet e-shopov fungujúcich za pomoci umelej inteligencie sa blíži už k 80 percentám.
  • U nás na Slovensku je to menej a rastie to dosť pomaly. Možno to bolo aj tým, že e-shopy na Slovensku riešili fundamentálne problémy.
  • Trendom je, že na to nastupujú už všetci.
  • Samuel Kimlička z InStyle.ai hovorí v Stratégiách o inováciách v e-commerce a čo sa stané, ak ich e-shopy zanedbajú. 

 

S: Priblížte nám, čo znamená, ak e-shop funguje s pomocou umelej inteligencie?

Je to výborný nástroj, aby e-shop dosahoval lepšie výsledky. Určite to nie je strašiak, ktorého sa treba báť. A to ani z hľadiska technológií, ani z hľadiska financií. Je to dobrá investícia pre napredovanie v biznise. Je to trend, ktorý keď e-shop teraz zachytí, tak ostane konkurencieschopný. Bez neho je v ohrození a môže doslova skončiť. Konkurencia zo sveta ju už používa a kto zostane stáť na mieste, nebude sa vedieť presadiť.

S: V čom sú hlavné rozdiely medzi e-shopom, ktorý funguje s umelou inteligenciou, a tým bez nej?

E-shop za pomoci umelej inteligencie lepšie rozumie svojmu zákazníkovi. Vie lepšie odporúčať produkty, ktoré sa zákazníkovi páčia a hodia sa k jeho štýlu. Pomocou umelej inteligencie e-shopy vedia produkty rýchlejšie publikovať, či lepšie kategorizovať. Napríklad, v oblasti fashion vie umelá inteligencia veľmi dobre zatriediť tovar podľa farby a vonkajších znakov. A v neposlednom rade je obrovským benefitom zníženie nákladov.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-03-13 09:33:08 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia nás nenahradí, skôr nám pomôže 02 - Modified: 2022-12-06 08:41:50 - Feat.: - Title: Na slovenský trh vstupuje nový kozmetický e-shop Hebe 03 - Modified: 2022-11-10 23:00:00 - Feat.: - Title: Mini triky, ktoré nosia maxi predaje 04 - Modified: 2022-09-08 18:13:25 - Feat.: - Title: Wolt buduje na Slovensku virtuálny dom. Chce byť jednotkou na trhu v okamžitej donáške 05 - Modified: 2022-08-25 09:18:28 - Feat.: - Title: Online predaje rastú, ale stále nakupujeme viac v kamenných obchodoch. Hlavnou výzvou je omnichannel
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. marec 2023 06:32