Foodpanda
StoryEditor

Foodpanda oslavuje prvé narodeniny a predstavuje nového CEO pre Slovensko

12.10.2022, 10:58
Autor:
redred

Októbrová kampaň donáškovej služby foodpanda sa nesie v znamení osláv.

V lete 2022, Filip Fingl, CEO sesterskej spoločnosti Dáme Jídlo, ktorej donáškové služby pokrývajú potreby zákazníkov v Česku, odovzdal vedenie foodpanda Slovensko novému generálnemu riaditeľovi. CEO pre slovenský trh sa stal  Daniel Ryška – a  služby foodpandy sa na Slovensku ďalej rozširujú. 

Od 12. októbra budú môcť donášku využiť aj obyvatelia Nových Zámkov, v najbližšom období budú nasledovať aj ďalšie tri mestá - Liptovský Mikuláš, Prievidza a Zvolen. Víziou foodpandy je stále zlepšovať služby, ponúkať zákazníkom donášku jedla v lokalitách z kvalitných a atraktívnych reštaurácií, rozširovať ponuku tovarov na nákup domov, aby vďaka komplexnému servisu šetrili čas a zjednodušovali život.

Značka neustále pracuje na skracovaní času donášky a vylepšuje celý logistický systém – know-how materskej skupiny Delivery Hero – a jej cieľom je dostať čas doručenia pod 30 minút. 

Na slovenský trh foodpanda vstúpila v roku 2021. Od tohto momentu si zákazníci v desiatich najväčších mestách Slovenska môžu vychutnávať obľúbené pokrmy z pohodlia domova. V ponuke zákazníci nájdu prevádzky s kuchyňou z rôznych kútov sveta. Okrem toho v Bratislave vznikli tri pandamarkety, ktoré menia tradičný spôsob nakupovania.

Foodpanda oslavuje prvé narodeniny 

Pri tejto príležitosti pripravila viacero prekvapení s cieľom obdarovať všetkých zákazníkov. Hlavným sloganom tohto obdobia je Všetko najlepšie pre každého!

Pre zákazníkov foodpanda prináša množstvo skvelých akcií, napríklad špeciálnu ponuku v spolupráci s McDonald‘s, Pizza Hut, či v pandamarkete.

„Chceme ľuďom ukázať, že jedlo si môže dovoliť objednať každý a je to tiež veľmi pohodlné a jednoduché. Každý má dni, kedy jednoducho nemá čas alebo chuť variť. Alebo si otvorí chladničku a zistí, že nemá doma potrebné suroviny? Kampaň Všetko najlepšie pre každého! má byť o oslave a odmeňovaní. My ľudí obdarujeme tým, že im jedlo doručíme v akcii a majú tak viac času pre seba,“ vysvetľuje zámer najnovšej kampane Ewa Golinska, interim riaditeľka marketingu.

Kreatívny koncept v televíznom vysielaní bol spustený v septembri. Koncept jesennej komunikácie vznikol v Delivery Hero s agentúrou INGO a v spolupráci s Hogarth and Ogilvy. Lokalizáciu vytvoril interný tím foodpandy s lokálnou agentúrou LJ Studio.

Do komunikácie priniesol postavičky, ktoré sú veselé, tancujú a zákazníkom symbolizujú ponuku akýchkoľvek jedál z reštaurácie aj široký sortiment v pandamarkete či iných obchodoch, dostupnú na pár klikov a v priebehu niekoľkých minút. 

Kampaň bude v televízii podporená masívnou komunikáciou: citylighty, citylightboardy, reklamné plochy umiestnené na boku vozidiel MHD, plagáty v interiéroch vozidiel MHD, digitálne plochy, nálepky na dverách v obchodnom centre Eurovea, roll-upy v biznis centrách a mnohé iné. Mediamix dopĺňa aj rádio, kde okrem klasickej spotovej komunikácie chystá foodpanda aj súťaž.

Vizitka kampane:

Klient: foodpanda/Delivery Hero Slovakia (Ewa Golinska)

Agentúra:  INGO a v spolupráci s Hogarth and Ogilvy. 

Adaptácia a lokálne formáty: LJ Studio

Mediálna agentúra: Media and Digital Services

 

01 - Modified: 2023-01-11 11:36:45 - Feat.: - Title: Nová kampaň foodpanda: Tvoj svet doručený ihneď 02 - Modified: 2022-02-03 10:59:16 - Feat.: - Title: McDonald’s rozširuje spoluprácu s doručovacími partnermi 03 - Modified: 2021-11-25 11:00:10 - Feat.: - Title: Marketer's View: Pandémia je veľkou skúškou stability 04 - Modified: 2021-08-13 10:51:50 - Feat.: - Title: Na Slovensko prichádza foodpanda. Expresne doručí jedlo, drogériu aj kvety
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 00:36