V lete 2022, Filip Fingl, CEO sesterskej spoločnosti Dáme Jídlo, ktorej donáškové služby pokrývajú potreby zákazníkov v Česku, odovzdal vedenie foodpanda Slovensko novému generálnemu riaditeľovi. CEO pre slovenský trh sa stal Daniel Ryška – a služby foodpandy sa na Slovensku ďalej rozširujú.
Od 12. októbra budú môcť donášku využiť aj obyvatelia Nových Zámkov, v najbližšom období budú nasledovať aj ďalšie tri mestá - Liptovský Mikuláš, Prievidza a Zvolen. Víziou foodpandy je stále zlepšovať služby, ponúkať zákazníkom donášku jedla v lokalitách z kvalitných a atraktívnych reštaurácií, rozširovať ponuku tovarov na nákup domov, aby vďaka komplexnému servisu šetrili čas a zjednodušovali život.
Značka neustále pracuje na skracovaní času donášky a vylepšuje celý logistický systém – know-how materskej skupiny Delivery Hero – a jej cieľom je dostať čas doručenia pod 30 minút.
Na slovenský trh foodpanda vstúpila v roku 2021. Od tohto momentu si zákazníci v desiatich najväčších mestách Slovenska môžu vychutnávať obľúbené pokrmy z pohodlia domova. V ponuke zákazníci nájdu prevádzky s kuchyňou z rôznych kútov sveta. Okrem toho v Bratislave vznikli tri pandamarkety, ktoré menia tradičný spôsob nakupovania.
Foodpanda oslavuje prvé narodeniny
Pri tejto príležitosti pripravila viacero prekvapení s cieľom obdarovať všetkých zákazníkov. Hlavným sloganom tohto obdobia je Všetko najlepšie pre každého!
Pre zákazníkov foodpanda prináša množstvo skvelých akcií, napríklad špeciálnu ponuku v spolupráci s McDonald‘s, Pizza Hut, či v pandamarkete.
„Chceme ľuďom ukázať, že jedlo si môže dovoliť objednať každý a je to tiež veľmi pohodlné a jednoduché. Každý má dni, kedy jednoducho nemá čas alebo chuť variť. Alebo si otvorí chladničku a zistí, že nemá doma potrebné suroviny? Kampaň Všetko najlepšie pre každého! má byť o oslave a odmeňovaní. My ľudí obdarujeme tým, že im jedlo doručíme v akcii a majú tak viac času pre seba,“ vysvetľuje zámer najnovšej kampane Ewa Golinska, interim riaditeľka marketingu.
Kreatívny koncept v televíznom vysielaní bol spustený v septembri. Koncept jesennej komunikácie vznikol v Delivery Hero s agentúrou INGO a v spolupráci s Hogarth and Ogilvy. Lokalizáciu vytvoril interný tím foodpandy s lokálnou agentúrou LJ Studio.
Do komunikácie priniesol postavičky, ktoré sú veselé, tancujú a zákazníkom symbolizujú ponuku akýchkoľvek jedál z reštaurácie aj široký sortiment v pandamarkete či iných obchodoch, dostupnú na pár klikov a v priebehu niekoľkých minút.
Kampaň bude v televízii podporená masívnou komunikáciou: citylighty, citylightboardy, reklamné plochy umiestnené na boku vozidiel MHD, plagáty v interiéroch vozidiel MHD, digitálne plochy, nálepky na dverách v obchodnom centre Eurovea, roll-upy v biznis centrách a mnohé iné. Mediamix dopĺňa aj rádio, kde okrem klasickej spotovej komunikácie chystá foodpanda aj súťaž.
Vizitka kampane:
Klient: foodpanda/Delivery Hero Slovakia (Ewa Golinska)
Agentúra: INGO a v spolupráci s Hogarth and Ogilvy.
Adaptácia a lokálne formáty: LJ Studio
Mediálna agentúra: Media and Digital Services