Slovenska sporitelňa
StoryEditor

Slovenská sporiteľňa prináša seriál o bezpečnosti: Hoaxy a obavy komunikujeme s humorom, ktorý neuráža

12.10.2022, 14:27
Autor:
redred
  • O šesť epizód s Michalom Kubovčíkom sa postarala agentúra Zaraguza.
  • Seriál vytvorili v spolupráci s interným štúdiom/internou produkciou Slovenskej sporiteľne Crossline.

Slovenská sporiteľňa prichádza s contentovým seriálom, ktorý sa snaží vtipnou formou upozorniť na šesť zásadných bezpečnostných obáv a mýtov, ktoré trápia jej klientov. Dokážu vám z mobilu čítačkou ukradnúť peniaze z účtu v hromadnej doprave? Je internet banking bezpečný? Čo je to phishing a ako sa pred ním chrániť? To je len časť otázok, na ktoré klienti často hľadajú odpovede.

„Týmto netradičným pojatím cielime na klientov, ktorých sme štandardnejšími formami informovania o bezpečnosti nepresvedčili a stále majú obavy. Veríme, že postavy stvárnené Mišom Kubovčíkom ich svojim humorom zaujmú, pobavia a zároveň klientom vysvetlia reálne aspekty internetového bankovania,“ hovorí marketing expert Rastislav Benka zo Slovenskej sporiteľne.

Seriál vytvorila agentúra Zaraguza v spolupráci s interným štúdiom/internou produkciou Slovenskej sporiteľne Crossline.

„Najlepší spôsob, ako odľahčiť hoaxy a obavy, je komunikovať ich s humorom, ktorý neuráža. To, že seriál postavíme na Kubovčíkových unikátnych schopnostiach vzdelávať cez rôzne postavy, sme vedeli od začiatku. Výzvou pre nás bolo hovoriť o tom, čo trápi klientov Slovenskej sporiteľne s príjemným humorom, cez postavy, s ktorými sa stotožnia a zároveň si neukrojiť z dôveryhodnosti spomínaných tém,” hovorí copywriter Matej Sekerka zo Zaraguzy. 

„Môj obľúbený charakter zo seriálu influence_syn (keby bol dcérka je influncerka) hovorí, že mamky a tatkovia ho majú radi, lebo má na nich dobrý vplyv. Verím, že Mišov humor bude vozidlo, ktoré dopraví všetky dôležité informácie o bezpečnosti na internete až do rady na kapustu. Teda tam, kam by sa obyčajné inštruktážne video nedostalo,“ povedal o projekte kreatívny riaditeľ Ondrej Kořínek. 

Michal Kubovčík svojimi tromi postavami pokrýva rôzne typy charakterov - moderného dôchodcu Uja Rela, ktorý začal veriť súčasným technológiám a uľahčilo mu to život, influencera, ktorý využil svoj vplyv a naučil svoju mamu dôverovať plateniu cez mobil, alebo e-SBSkára - patróna internetovej bezpečnosti, ktorý vám vysvetlí, ako sa nenechať odžubať snehulákom z bazoša.

Spolu s contentovým seriálom vznikli aj rôzne posty na sociálne siete, či podstránka o bezpečnosti, kde si seriál Je to sejf? môžete pozrieť celý.

Vizitka kampane:

Klient: Slovenská sporiteľňa

Kreatívna agentúra: Zaraguza

Creative Director: Ondrej Kořínek

Art Direction: Andrej Nemček

Digital Ideamaker Lead: Martin Rajec

Social Media: Martin Rajec

Copywriter: Matej Sekerka

Graphic Designers: Oliver Boďo

Account Management: Barbora Senčáková, Soňa Kaprálová, Vanda Molnárová

Produkcia a fotoprodukcia: Crossline Studio

Réžia: Ondrej Kořínek, Matej Sekerka

Hrali: Michal Kubovčík

01 - Modified: 2023-11-02 10:46:09 - Feat.: - Title: Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí 02 - Modified: 2023-09-22 11:38:00 - Feat.: - Title: Ak chceme lepšiu budúcnosť, treba ísť voliť, hovorí v novej kampani Slovenská sporiteľňa 03 - Modified: 2023-08-31 11:28:22 - Feat.: - Title: Kampaň Moji milí Slováci oslavuje celosvetový úspech 04 - Modified: 2023-10-02 11:14:10 - Feat.: - Title: Zlaté klince sú pre nás uznaním brandže, že robíme niečo výnimočné 05 - Modified: 2023-08-21 14:20:30 - Feat.: - Title: Nová kampaň Slovenskej sporiteľne ukazuje ako je na tom Slovensko s prosperitou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 23:40