Attila navrhol pre Pierre Baguette novú bagetu s názvom „Bagetejšn“.
StoryEditor

Attila Végh v novej reklame. Navrhol najťažšiu bagetu na slovenskom trhu „Bagetejšn“

14.10.2022, 12:20
Autor:
redred
  • Attilu Végha poznáme najmä z obrazoviek a zo zápasníckeho prostredia.
  • Málokto vie, že multitalent Attila je aj vyštudovaným kuchárom.
  • Teraz však môžeme spoznať aj jeho talent mimo oktagonu –  z oblasti gastronómie.

V spolupráci s Pierre Baguette prináša Attila na trh vlastnoručne navrhnutú novinku: najťažšiu bagetu spomedzi všetkých bagiet na slovenskom trhu, ktorú predstavuje pod názvom „Bagetejšn“. Názov, taktiež navrhnutý Attilom, dokonale odzrkadľuje jeho osobnosť a slovník tak, ako ho poznáme zo sociálnych sietí.

image

Attila navrhol pre Pierre Baguette novú bagetu s názvom „Bagetejšn“.

Receptúru, ktorá obsahuje šunku, salámu, syr goudu, vajíčko, šalát a extra dávku Attilovho obľúbeného dresingu zostavoval pod dohľadom skúsených šéfkuchárov Branislava Križana a Mareka Orta, ktorí zodpovedajú za vývoj nových produktov a receptúr v Pierre Baguette. A v prvej väčšej online kampani značky Pierre Baguette diváka prevádza jej zložením tak, ako to Attila vie najlepšie – s poriadnou dávkou humoru... a mäsa.

Je za tým príbeh

Vznik Attilovej vlastnej bagety nebol otázkou len pár mesiacov. Tento nápad sa zrodil už pred pár rokmi. Andrej Gerstner, marketingový manažér Pierre Baguette, si na počiatky nápadu spomína nasledovne: „Attila sám za nami prišiel, že miluje našu značku, naše produkty. Nabalili sme mu vtedy 5 litrov jeho obľúbeného dresingu,“ smeje sa. „Sám prišiel aj s nápadom vytvoriť si vlastnú bagetu, podľa svojho gusta. Po troch rokoch môžeme konečne s radosťou predstaviť finálny produkt: Bagetejšn by Attila Végh.“

Produkcia prebiehala v priestoroch degustačnej miestnosti Pierre Baguette v Sládkovičove, kde aj Attila pod dohľadom odborníkov tvoril svoju bagetu. ,,Prišlo nám prirodzené zasadiť produkciu na miesto, kde celý produkt vznikal. Tešili sme sa na točenie s Attilom, pretože už z minulých produkcií vieme, že je šoumen, ale v roli kuchára sme ho ešte nevideli, no zhostil sa jej ako pravý šampión.“, hodnotí točenie režisér SamuellHoffman.

Kampaň k uvedeniu tejto novinky pripravila agentúra MullenLowe GGK. Viac sa o produkte sa dozviete na sociálnych sieťach Attilu a Pierre Baguette. Bagetejšn nájdete od 13. októbra 2022 na čerpacích staniciach, v každom supermarkete či potravinách a v našej sieti samoobslužných automatov, teda na viac ako 2 000 obchodných miestach na Slovensku.

Vizitka kampane:

Klient: Pierre Baguette (Andrej Gerstner)

Agentúra: MullenLowe GGK

Copywriter: Paula Tomášiková

Art Director: Marco Dvořák, Vladimír Popovič

Strategy: Jakub Straka

Account Manager: Katarína Bizubová, Kristína Kočišová

Produkcia: VRIZZLY

Režisér: Samuell Hoffman

Kamera: Oliver Záhlava

Production manager: Dominik Szombáth

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. november 2024 11:21