Podstata kampane Cestujte a množte sa! spočíva v tom, že tí, ktorí sa v máji prihlásia do tejto akcie a podarí sa im na dovolenke splodiť dieťa, cestovná kancelária vráti, po narodení dieťaťa, plnú sumu, ktorú zaplatila za zájazd ženská polovička.
„Nápad vznikol spontánne v našom mladom marketingovom tíme. Napriek pozícii na trhu a dvadsaťpäťročnej histórii je BUBO stále mladá cestovná kancelária. Manažment firmy tvoria ľudia od 35 do 45 rokov a chceli sme kampaňou potvrdiť našu pozíciu cool firmy medzi mladými (a nielen medzi nimi). Všetci už máme deti a zisťujeme, že cestovať s nimi je tá najkrajšia vec na svete. A keď sa to všetko spojilo, vznikla táto kampaň,“ približuje Jozef Zelizňák z cestovnej kancelárie BUBO.
Cieľom kampane je, podľa jeho slov, podporiť demografický vývoj na Slovensku, no nielen to. „Chceme prekvapiť, chceme hovoriť o tom, že BUBO zájazdy sú plné zážitkov a venovať sa romantickým chvíľkam nie je jednoduché. Hovorí o tom aj kreslený spot, ktorý nám nahovorila Táňa Pauhofová.“ A to, či k otehotneniu došlo práve počas zájazdu bude pre cestovnú kanceláriu potvrdzovať gynekológ.
Kampaň začala 5. mája na sociálnych sieťach a primárne cieli na ľudí vo veku 25 – 45 rokov. Postupne sa kampaň rozšíri aj na klasické internetové portály, do novín aj časopisov. „Virálnou kampaňou sme zasiahli takmer 400 000 ľudí, ktorí si v komentároch dohadovali svadobnú cestu, plánovali ďalšie deti a zaznamenali sme aj kuriozity typu: Chcem ísť do Patagónie. Hľadám partnera, ktorý sa pridá. Zároveň sa nám začali ohlasovať klienti, ktorým sa to podarilo na predchádzajúcich cestách a s humorom sa pýtali, či sa akcia nedá uplatniť spätne. Predĺžený víkend bol úžasný. Odozva bola neuveriteľná. Zaznamenali sme ju aj z Čiech,“ dodáva Jozef Zelizňák.
Kampaň má vlastnu microsite a jej súčasťou sú aj špeciálne cestovateľské noviny, ktoré budú vo štvrtok prílohou Hospodárskych novín. Samotná akcia trvá do 8. júna 2017.