Heineken, Launch Zlatý Bažant ´73, Wiktor Leo Burnett
StoryEditor

Heineken mení kreatívnu agentúru. O značku Zlatý Bažant sa postará THIS IS LOCCO

19.11.2022, 00:00
Autor:
redred

Hľadáme novú Big Ideu, hovorí marketingový riaditeľ Heineken.

Tender na značku Zlatý Bažant vyhlásila spoločnosť Heineken Slovensko na jeseň tohto roka. Spomedzi návrhov viacerých agentúr jednoznačne vybrala víťaza už po prvom kole a je ním agentúra This is Locco.

V priebehu uplynulého roka sa o kreatívne koncepty sub-brandov lídra na slovenskom trhu starali dve agentúry Wiktor Leo Burnett a Made by Vaculík. Tento rok sa Heineken rozhodol zveriť kompletnú kreatívu značiek do rúk jednej agentúry.

„Dôvodom nového tendra nie je len zjednotenie značky Zlatý Bažant a všetkých jej sub-brandov pod jednu agentúru, ale predovšetkým hľadanie novej Big Idey v súlade so stratégiou a novým pozicioningom značky,“ uviedol Robert Kubička, marketingový riaditeľ Heineken Slovensko.

„Robiť tender pre tak významnú a veľkú značku je obrovský záväzok. O to viac, keď je to tender, ktorý sa deje po roku. Samozrejme, že to vzbudzovalo množstvo otázok, najmä z externého prostredia.

Kreatívny brief bol odpoveďou. Hľadali sme, a sme presvedčení, že sme aj našli, Big Ideu, ktorá v nás vyvolala obrovské emócie už počas osobnej prezentácie. Viac budeme môcť prezradiť a ukázať po novom roku, “ dopĺňa Senior Brand manažérka spoločnosti Heineken, Radoslava Stratená.

Agentúra THIS IS LOCCO začne so spoločnosťou Heineken spolupracovať v decembri tohto roka, spustenie kampane je plánované na marec 2023.

Heineken Slovensko spolupracuje tiež s agentúrou Free Andy, ktorá má na starosti medzinárodné značky – Krušovice, Bradáč, Desperados a Heineken a ostatné značky craftového portfólia. 

Agentúram, ktoré vo výberovom procese neuspeli, sa firma odmení formou skicovného. Pri výbere agentúry postupovala spoločnosť Heineken podľa princípov férového tendra. 

„Veľmi nám záleží na tom, aby sme boli vnímaní transparentne – nielen ako spoločnosť, ale aj ako marketingový tím, preto inciatívu Férový tender podporujeme od začiatku a môžeme s hrdosťou prehlásiť, že sme splnili každé jedno z desiatich pravidiel, vrátane toho najmenej „atraktívneho“ pre zadávateľov - skicovného.

Zároveň by sme sa chceli ešte raz veľmi srdečne poďakovať všetkým agentúram, ktoré sa zúčastnili tendra, špeciálne našim dlhoročným partnerom Made by Vaculik a Wiktor Leo Burnett“,  vysvetľuje a dopĺňa Kubička.

 

 

01 - Modified: 2022-05-31 07:18:52 - Feat.: 0 - Title: Slováci prestali byť hrdí na slovenské pivo. Chceme to zmeniť
01 - Modified: 2022-10-25 06:47:13 - Feat.: - Title: Bejby Blue je nezastaviteľná. Má shortlist na Global Grand Prix Effie 02 - Modified: 2022-10-12 09:34:46 - Feat.: - Title: CRESTA AWARDS 2022: Agentúra JANDL má dve zlatá, THIS IS LOCCO shortlist 03 - Modified: 2022-07-11 09:55:51 - Feat.: - Title: Hrdinkou spotu Kauflandu na veggie výrobky je mäsiarka 04 - Modified: 2022-06-24 05:03:01 - Feat.: - Title: New York Festivals zverejnil shortlisty. Medzi stovkami zahraničných prác je osem od štyroch slovenských agentúr 05 - Modified: 2022-06-03 11:00:27 - Feat.: - Title: Aj takto môže vyzerať adaptácia spotu. Kaufland ukazuje ako vyzerá sviežosť na Slovensku
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2022 08:37