Do IV. ročníka rebríčka Digitálna agentúra roka bolo kvalifikovaných spolu 22 členských agentúr ADMA, 13 agentúr mimo tejto asociácie súťažilo v rebríčku Digital excellence awards (DEA).
THIS IS LOCCO obhájilo svoje prvenstvo v DAR-e s pomerne veľkým náskokom 6 percentuálnych bodov. Potvrdilo tak svoju komplexnosť a dominanciu vo viacerých hodnotiacich parametroch, najmä úspešnou účasťou na domácich a zahraničných súťažiach v kreativite, kvalite a efektivite.
Druhou agentúrou rebríčka DAR 2022 sa stal TRIAD Advertising, ktorý kraľoval najmä v disciplínach EXECUTION a AWARENESS.
Tretiu priečku obsadila agentúra PS:Digital, ktoré sa presadila bodovaním vo všetkých piatich sledovaných parametroch, najmä tiež v EXECUTION a AWARENESS.
Štvrtú a piatu priečku obsadili agentúry Socialist a Basta digital, ktorá obhájila túto pozíciu z vlaňajška.
Víťazom rebríčka Digital excellence awards je Slovák & Friends
Agentúra Róberta Slováka zvíťazila pred agentúrami JANDL a nováčikom rebríčka, agentúrou Free Andy.
Cieľom a poslaním rebríčka DAR je každoročne zostaviť poradie najlepších agentúr v oblasti digitálneho marketingu na Slovensku, a to na základe 5 hodnotiacich kritérií. Tri kritériá PERFORMANCE, IDEA a EXECUTION – ako ich poznáme zo súťaže DIGITAL PIE - tvoria systém priebežného zberania bodov vo vybraných súťažiach digitálneho marketingu doma i v zahraničí. Kritérium ECONOMY bude sledovať ekonomickú výkonnosť agentúr na báze obratu a EBITDA. Ďalším hodnotiacim kritériom bude AWARENESS - znalosť digitálnych agentúr na trhu.