Kampaň sa nesie v princípe echa alebo ozveny.
Art Director Marek Sivy z THIS IS LOCCO opisuje princíp vizuality: „Vizuálna identita Grape je vystavaná na princípe ‚echa‘. Echo, ako šírenie a odraz zvukových vĺn, neodmysliteľne patrí ku každému festivalu. Logo Grape manifestuje echo prostredníctvom vizuálnej ‚rezonancie‘ jednotlivých fragmentov. Princíp rezonancie – zrkadlenie a násobenie elementov, využívame v celej vizuálnej komunikácii. Vďaka tomu ‚zreálňujeme‘ do hmatateľnej podoby emócie, ktoré vytvára kvalitná hudba a samotný festival.“
„Insightom novej kampane sú zážitky, ktoré v nás festival zanecháva. A to rovnako bezprostredne po festivale, ako aj po celý rok. Skrátka zážitky, priateľstvá, spomienky, ktoré sa v nás ozývajú ešte dlho po tom, ako opustíme areál. Toto sme chceli významovo a audiovizuálne pripomenúť všetkým fanúšikom,“ dodáva Juraj Kováč, Creative & Strategy Director THIS IS LOCCO.
Finálny výber agentúry bol pre organizátorov Grape nová skúsenosť – doposiaľ bola komunikácia festivalu tvorená interným tímom a priamym výberom designéra. „This is Locco sledujem už dlhšiu dobu. S Juraj Kováčom som viedol dlhé večerné rozhovory o tom, čo všetko sa dá dosiahnuť v spolupráci s takouto agentúrou. Doba je rýchla a bláznivá a my s ňou chceme držať krok. Potrebujeme jednotnú identitu a zmysluplnú celoročnú komunikáciu. Verím, že to v spolupráci s Locco dosiahneme,“ objasňuje dôvody výberu spoluzakladateľ festivalu Juraj Podmanický.
Festival čoskoro predstaví limitovanú edíciu lístkov či svoju zimnú verziu a kampaň vyvrcholí priamo na trenčianskom letisku počas festivalu.
Vizitka:
Klient: Grape festival
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative & Strategy Director: Juraj Kováč
Art Director: Marek Sivy, Martin Jaňák
Copywriter: Juliána Odziomková
Account Manager: Petra Kalmárová
Performance agentúra: Groow