StoryEditor

Festival Grape má po prvýkrát agentúru. Komunikáciu zastreší THIS IS LOCCO

22.12.2022, 10:02
Autor:
redred

V roku 2023 zastrešuje THIS IS LOCCO s organizačným tímom Grape komplexne celú komunikáciu. Od brandingu cez vizuálnu koncepciu festivalu až po online aj offline kampaňové výstupy.

Kampaň sa nesie v princípe echa alebo ozveny.

Art Director Marek Sivy z THIS IS LOCCO opisuje princíp vizuality: „Vizuálna identita Grape je vystavaná na princípe ‚echa‘. Echo, ako šírenie a odraz zvukových vĺn, neodmysliteľne patrí ku každému festivalu. Logo Grape manifestuje echo prostredníctvom vizuálnej ‚rezonancie‘ jednotlivých fragmentov. Princíp rezonancie – zrkadlenie a násobenie elementov, využívame v celej vizuálnej komunikácii. Vďaka tomu ‚zreálňujeme‘ do hmatateľnej podoby emócie, ktoré vytvára kvalitná hudba a samotný festival.“

image

Kampaň Grape

„Insightom novej kampane sú zážitky, ktoré v nás festival zanecháva. A to rovnako bezprostredne po festivale, ako aj po celý rok. Skrátka zážitky, priateľstvá, spomienky, ktoré sa v nás ozývajú ešte dlho po tom, ako opustíme areál. Toto sme chceli významovo a audiovizuálne pripomenúť všetkým fanúšikom,“ dodáva Juraj Kováč, Creative & Strategy Director THIS IS LOCCO.

Finálny výber agentúry bol pre organizátorov Grape nová skúsenosť – doposiaľ bola komunikácia festivalu tvorená interným tímom a priamym výberom designéra. „This is Locco sledujem už dlhšiu dobu. S Juraj Kováčom som viedol dlhé večerné rozhovory o tom, čo všetko sa dá dosiahnuť v spolupráci s takouto agentúrou. Doba je rýchla a bláznivá a my s ňou chceme držať krok. Potrebujeme jednotnú identitu a zmysluplnú celoročnú komunikáciu. Verím, že to v spolupráci s Locco dosiahneme,“ objasňuje dôvody výberu spoluzakladateľ festivalu Juraj Podmanický.

Festival čoskoro predstaví limitovanú edíciu lístkov či svoju zimnú verziu a kampaň vyvrcholí priamo na trenčianskom letisku počas festivalu.

 

 

Vizitka:

Klient: Grape festival

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative & Strategy Director: Juraj Kováč

Art Director: Marek Sivy, Martin Jaňák

Copywriter: Juliána Odziomková

Account Manager: Petra Kalmárová

Performance agentúra: Groow

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

01 - Modified: 2023-08-09 11:34:17 - Feat.: - Title: Kofola prichádza s netradičným konceptom. Na festivale Grape sa zosobáši až 6 párov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 19:17