StoryEditor

PR a digitálna agentúra Katedra Komunikácie sa mení na New School Communications

22.12.2022, 16:24

Gabriel Tóth hovorí o rebrandingu svojej agentúry.

Prečo volia anglický názov? 

Ako sa im darí expandovať do zahraničia? 

Aké výsledky dosahuje ich projekt na moderovanie nenávistných komentárov umelou inteligenciou Elfovia?

 

 

Kde sa začína príbeh PR a digitálnej agentúry New School Communications?

Popri dokončovaní doktorátu z politológie na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského som začal vyučovať kurz Politická komunikácia, kde sme sa so študentami hrali veľa s komunikačnými dátami. Sledovali sme napríklad koľko majú interakcií politici na Facebooku. Mňa a mojich študentov to veľmi bavilo. S jedným mojím študentom sme si preto založili web, ktorý sme zo srandy nazvali Katedra komunikácie, kde sme naše analýzy a dáta uverejňovali. Ľudia na to reagovali veľmi pozitívne. Následne, keď som sa po šiestich rokoch rozhodol odísť z pozície hovorcu Penty a založiť vlastnú komunikačnú agentúru, využil som už tento existujúci web a nazval ju Katedrou komunikácie. Chceli sme fungovať inak ako ostatné agentúry a mojím prvým predpokladom bolo, že chcem stavať na dátach. Vždy mi to najmä v PR a PA komunikácii chýbalo. Dnes je na sociálnych sieťach obrovské množstvo dát, ktoré sa týkajú značiek či inštitúcii a chceli sme to využiť.

Po vzniku agentúry sme mali šťastie na prvých klientov, ktorí nám dali dôveru a následne aj na ľudí, ktorých som začal priberať, pričom agentúra začala veľmi rýchlo rásť. O...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. apríl 2024 13:36