Kde sa začína príbeh PR a digitálnej agentúry New School Communications?
Popri dokončovaní doktorátu z politológie na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského som začal vyučovať kurz Politická komunikácia, kde sme sa so študentami hrali veľa s komunikačnými dátami. Sledovali sme napríklad koľko majú interakcií politici na Facebooku. Mňa a mojich študentov to veľmi bavilo. S jedným mojím študentom sme si preto založili web, ktorý sme zo srandy nazvali Katedra komunikácie, kde sme naše analýzy a dáta uverejňovali. Ľudia na to reagovali veľmi pozitívne. Následne, keď som sa po šiestich rokoch rozhodol odísť z pozície hovorcu Penty a založiť vlastnú komunikačnú agentúru, využil som už tento existujúci web a nazval ju Katedrou komunikácie. Chceli sme fungovať inak ako ostatné agentúry a mojím prvým predpokladom bolo, že chcem stavať na dátach. Vždy mi to najmä v PR a PA komunikácii chýbalo. Dnes je na sociálnych sieťach obrovské množstvo dát, ktoré sa týkajú značiek či inštitúcii a chceli sme to využiť.
Po vzniku agentúry sme mali šťastie na prvých klientov, ktorí nám dali dôveru a následne aj na ľudí, ktorých som začal priberať, pričom agentúra začala veľmi rýchlo rásť. O...
Zostáva vám 85% na dočítanie.