Mohan Sawhney, profesor na Kellogg School of Managmet, spustil program vzdelávania, ktorý sa zameriava na influencerov.Unsplash
StoryEditor

Influencer marketing je továreň na obsah. Takto budú vyzerať trendy na rok 2023

16.01.2023, 08:48
Autor:
redred

Influencer marketing dnes prežíva rozkvet a tvorí stabilnú súčasť marketingovej stratégie mnohých firiem. O jeho budúcnosti a trendoch píšu Anita Murinčáková a Ema Beňová z komunikačnej agentúry DIVINO.

Okrem toho, že pomáha zvyšovať povedomie o značke, pri metodickej stratégii dokáže vygenerovať aj niekoľkonásobne vyššiu návratnosť investícií ako tradičné marketingové kanály. 

Spoločnosti si postupne uvedomujú silu autenticity, ktorú prinášajú „neinfluenceri“. Preto čoraz častejšie budú zapájať do komunikácie zainteresované strany (zamestnancov, dodávateľov, akcionárov a spotrebiteľov) ako kľúčových lídrov či ambasádorov, a to na multiplatformovej úrovni, ktorá presahuje LinkedIn. Mnohé už tieto talenty identifikovali a v roku 2023 budú intenzívne podporovať ich ďalší rozvoj. Obsah generovaný zákazníkmi bude mať rovnako veľkú váhu. Autentické komentáre, recenzie či kreatívne videá budú vzácnym materiálom, ktoré budú značky čoraz častejšie odmeňovať a opätovne používať prostredníctvom špecializovaných nástrojov.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-01-09 21:01:33 - Feat.: 0 - Title: Toto sú králi slovenských médií. Pozrite si galériu osobností, ktoré ovplyvňujú čo pozeráme, čítame a počúvame
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. október 2024 00:01