Neisté časy vedú mnohé firmy k prehodnocovaniu rozpočtov. Už skúsenosť z finančnej krízy i pandémie však ukázala, že značky, ktoré nespanikária a vedia sa prispôsobiť situácii a zákazníkom, prežijú čokoľvek. Platí to aj v prípade recesie. Avšak za predpokladu, že sú silnými značkami.
V nejednej kríze sme už boli svedkami toho, že biznisy založené na rýchlom obrate výrazne utrpeli alebo jednoducho neprežili. Naopak, značky, ktoré prinášajú hodnotu spoločnosti aj v neistých časoch, sa dokážu udržať na trhu. Recesia so sebou prináša rôzne iné hrozby než len úbytok zákazníckej základne. Zraniteľným sa stáva nielen odvetvie, v ktorom firma pôsobí, ale aj jej možná povesť.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 92% na dočítanie.
Zostáva vám 92% na dočítanie.