StoryEditor

Milada Halová: Máme byť nároční na seba, hrať sa, posúvať hranice a nerobiť priemernú robotu

27.01.2023, 15:37
  • Milada Halová, riaditeľka Brand manažmentu Tatra Banky a Raiffeisen banky, spomína na svoje začiatky a túžbu tvoriť, ktorú dnes preklápa do svetovo oceňovaných komunikačných výstupov. 
  • Ako sa tvorí značka týchto dvoch bánk? 
  • Prečo ju zlákal práve tento svet? 
  • Ako premýšľa a čo ju baví? 
  • Čo je pre ňu esenciou funkčnej spolupráce medzi klientom a agentúrou?
  • Prémiový rozhovor si môžete prečítať v najnovších Stratégiách, alebo už teraz za výhodnú cenu digitálneho balíka. 

 

 

Váš 20-ročný prínos do slovenského marketingu bol nedávno ocenený prestížnym titulom Marketérka roku 2022. Vráťme sa však v čase. Ako vyzerali začiatky vašej profesijnej cesty?

Moje začiatky neboli nikdy prvoplánovo spojené s víziou pracovať v marketingu. Študovala som cestovný ruch a popri tom pracovala v reklamnej agentúre. Bol akurát začiatok tisícročia a dodnes cítim energiu vznikajúcich agentúr a kreatívnych štúdií. Obdobie môjho študentstva bolo silno späté s tvorivosťou a tento svet ma neuveriteľne fascinoval. Cítila som, že mám v sebe vysoký pomer kreativity a vizuálnej estetiky.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 95% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-01-24 12:38:07 - Feat.: 0 - Title: THIS IS LOCCO: K 10. narodeninám sme si dali titul Agentúra roka. Trh nám tento úspech doprial
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 12:34