Nastúpila do prosperujúceho startupu, ktorý vykazoval skvelé čísla i v priebehu pandémie. O pol roka neskôr to bol práve veľmi rýchly rast, ktorý streetwearový e-shop dostal do neľahkej situácie. Podľa marketingovej riaditeľky Footshopu Adriany Jurdovej sa aj vďaka mnohým nepopulárnym krokom optimalizácie podarilo dosahy zmien v e-commerce zvládnuť a ekonomiku firmy posunúť vpred.
Footshop vznikol v roku 2012 ako projekt bakalárskej práce českého študenta. Dnes má e-shop obraty v radoch desiatok miliónov eur a funguje vo viac ako 17 krajinách sveta. Čo mu umožnilo takto vyrásť?
V prvom rade je to o človeku. Práca nášho CEO Petra Hajdúčka sa ukázala naozaj ako veľmi úspešný projekt. Kľúčový bol tiež timing. Teraz by už málokto dostal prístup k alokáciám prémiových produktov Nike, Adidas, Vans a ďalším. Pod vybudovanie dnešnej pozície na trhu sa podľa mňa podpísala súhra talentu, načasovania a významných míľnikov v podobe uzatvorenia silných partnerstiev.
Na trhu pôsobí mnoho e-shopov sústreďujúcich sa na prémiové produkty. V čom vnímate unikátnu kompetenciu Footshopu oproti konkurencii?
Oprela by som sa o naše brandové hodnoty, prepísané do života celej firmy.
Zostáva vám 86% na dočítanie.