Spoločnosť METRO Cash&Carry SR si koncom minulého roka v tendri vyberala mediálnu agentúru, a víťaznou sa stala agentúra Zenith. Agentúra sa postará o prípravu komplexnej mediálnej stratégie – teda on-line aj off-line, nákup mediálneho priestoru a aj nastavenie pravidelného prieskumu a merania parametrov výkonu komunikácie a značky METRO.
Víťaznú agentúru hodnotí Zuzana Mózesová Ádámová, šéfka marketingu METRO Cash&Carry SR: „Zenith nás oslovil ich vnímaním aktuálnej situácie na trhu a inovatívnym pohľadom na mediálnu stratégiu. Naša B2B cieľová skupina vyžaduje špecifický prístup, silný online záber, a preto ich orientácia na efektívny zásah a cross-mediálne plánovanie je cesta, ktorou sa budeme uberať. Agentúra ponúkla aj skúsenosti a prácu s meraním kampaní a prepojenie s našimi biznis dátami. Teší ma, že spolu spustíme aj prieskum značky a jej komunikačných parametrov.“
Z úspechu výhry nového klienta sa teší aj Tomáš Kosec, Head of Business Development: „Výsledok vnímam ako jasnú odpoveď na náš pohľad akým smerom sa má vyvíjať mediálna stratégia, aby reflektovala potreby klienta v meniacom sa prostredí. Veľmi sa tešíme na spoluprácu s METRO Cash&Carry SR, ich skúsenosti v segmente ako aj špecifickú cieľovku“.
CEO agentúry Zenith Dušan Viszt vníma výhru pozitívne aj preto, že výberové konanie nebolo len „cenové cvičenie“: „Som veľmi rád, že sa nám podarilo uspieť v tendri pre silnú a etablovanú B2B značku METRO Cash&Carry. O to viac ma teší, že sme mohli ukázať aj naše komplexné strategické rozmýšľanie, aplikáciu cross-mediálneho dátového prístupu a ponúknuť meranie výkonu komunikácie a vplyv kampaní na vývoj značky METRO a jej parametrov.“
Agenúra Zenith zároveň koncom roka uspela v obhajobe klienta NOTINO, pre ktorého bude aj naďalej na území Slovenska zastrešovať offline komunikáciu značky a spolu s Publicis Groupe CZ zastrešovať komunikáciu NOTINO v tomto regióne.