Lidl babička
StoryEditor

Po čerstvé potraviny radi chodíme k babičke, ale kam po ne chodí ona? Dozviete sa ako prví v aktuálnej kampani Lidl

23.02.2023, 09:45
Autor:
redred

Kampaň pre Lidl pripravila agentúra Slovák & Friends.

Lidl je opäť jednotkou v čerstvosti a hovorí o tom aj ich aktuálna kampaň. 

"Každý deň, dokonca aj v nedeľu, pre vás vozíme viac ako 3 milióny výrobkov. Sme jediný diskont s potravinami na Slovensku, preto vieme čo to je rýchloobrátkovosť. Pravidelne optimalizujeme množstvá objednaného tovaru tak, aby neležali dlho v regáloch a vy si tak skutočnú čerstvosť môžete vychutnávať u vás doma," hovorí obchodný reťazec Lidl k téme čerstvosti. 

V každej predajni má manažéra, ktorý pravidelne kontroluje kvalitu, dostupnosť a prezentáciu čerstvého sortimentu. A teraz spúšťa aj novú kampaň. Ako prví si ju môžete teraz pozrieť aj vy. 

 

Prieskumná spoločnosť 2 muse urobila reprezentatívny online prieskum na parametre "Má čerstvejšie potraviny než iné predajne" a "Ponúka výrobky za najlepšie ceny". A to na vzorke  5100 respondentov vo veku 15-70 rokov.

 

Vizitka kampane: 

Klient: Lidl Slovenská republika

Agentúra: Slovák & Friends

Strategy Director: Romana Umrianová 

Creative Director: Róbert Slovák

Art Director: Lucia Lavríková 

Graphic Designer: Jakub Mikula

Copywriter: Silvia Gašparcová

Production: Protos Productions

Réžia: Juraj Janiš

Kamera: Martin Chlpík

Hudba: Jonatán Pastirčák

Foto: Šymon Kliman

Account Manager: Jana Gogh

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 10:04