Lidl je opäť jednotkou v čerstvosti a hovorí o tom aj ich aktuálna kampaň.
"Každý deň, dokonca aj v nedeľu, pre vás vozíme viac ako 3 milióny výrobkov. Sme jediný diskont s potravinami na Slovensku, preto vieme čo to je rýchloobrátkovosť. Pravidelne optimalizujeme množstvá objednaného tovaru tak, aby neležali dlho v regáloch a vy si tak skutočnú čerstvosť môžete vychutnávať u vás doma," hovorí obchodný reťazec Lidl k téme čerstvosti.
V každej predajni má manažéra, ktorý pravidelne kontroluje kvalitu, dostupnosť a prezentáciu čerstvého sortimentu. A teraz spúšťa aj novú kampaň. Ako prví si ju môžete teraz pozrieť aj vy.
Prieskumná spoločnosť 2 muse urobila reprezentatívny online prieskum na parametre "Má čerstvejšie potraviny než iné predajne" a "Ponúka výrobky za najlepšie ceny". A to na vzorke 5100 respondentov vo veku 15-70 rokov.
Vizitka kampane:
Klient: Lidl Slovenská republika
Agentúra: Slovák & Friends
Strategy Director: Romana Umrianová
Creative Director: Róbert Slovák
Art Director: Lucia Lavríková
Graphic Designer: Jakub Mikula
Copywriter: Silvia Gašparcová
Production: Protos Productions
Réžia: Juraj Janiš
Kamera: Martin Chlpík
Hudba: Jonatán Pastirčák
Foto: Šymon Kliman
Account Manager: Jana Gogh