Kooperativa kampaň
StoryEditor

Arogantné auto s hlasom Kuba Lužinu robí neplechu v novej kampani Kooperativy

08.03.2023, 12:54
Autor:
redred

„Čo keby sa autá správali ako vodiči?“ CORE4 Advertising pripravili ďalšiu kampaň na autopoistenie AutoMat od poisťovne Kooperativa.

Kampaň ďalej rozvíja koncept rešpektu za volantom, s ktorým agentúra pracovala aj vlani. Tentokrát na príklade vtipných minipríbehov, v ktorých sa autonómne smart auto správa ako typický slovenský vodič, čím dáva poriadne zabrať svojmu majiteľovi.

„Awareness nášho stále nového produktu komplexného poistenia AutoMat sme už minulý rok začali budovať cez tému rešpektu za volantom,“ približuje Juraj Mičko, ktorý má v poisťovni Kooperativa na starosti marketing a komunikáciu.

Poisťovňa svoj produkt, poistenie AutoMat, postavila na odkaze, že rešpektuje všetkých vodičov, pretože si ho každý vodič môže vyskladať podľa potrieb svojho vozidla. „Ide o unikátny produkt, ktorý sme priniesli na trh poistenia motorových vozidiel, no rešpekt za volantom je pre nás viac než koncept komunikácie. Chápeme ho ako celospoločenskú tému, cez ktorú môžeme ovplyvniť bezpečnosť na našich cestách,“ uzatvára Mičko.

„Pri zadaní sme okrem stratégie s rešpektom museli pracovať aj s myšlienkou technologických inovácií. Náš klient získal v roku 2022 ocenenie Smart poisťovňa roka a niečo také sme určite chceli odkomunikovať tiež,“ objasňuje Andrej Csino, Strategy Director agentúry CORE4 Advertising. „Nakoniec nám k tomu poslúžil originálny nápad s umelou inteligenciou a autonómnymi autami.“

„Všetci stále riešia, či sú autá už dostatočne schopné a inteligentné, aby sa po cestách pohybovali rovnako bezpečne ako ľudskí vodiči,“ stratégiu za ideou kampane Andrej Csino. „Prišlo nám veľmi zaujímavé pohrať sa s myšlienkou, čo sa vlastne tá umelá inteligencia od slovenských vodičov naučí.“

Agentúra vytvorila svet, v ktorom sa skromne pôsobiaci vodič stvárnený Lukášom Púchovským pohybuje vo svojom autonómnom aute, dúfajúc, že jeho život bude vďaka tomu pohodlnejší. Jeho auto má však vždy iné plány.

„Keď sme vymysleli nápad o autonómnom aute, ktoré je tak trochu zlomyseľné a drzé, krátke skeče sa už písali takmer sami,“ smeje sa Creative Director CORE4 Advertising Daniel Feranec.

Do awareness kreatív už potom stačilo iba zapracovať produktové odkazy, ktoré však vzhľadom na kvalitný insight vznikli prirodzene. „Keď som si čítal hlášky auta, automaticky mi v hlave zneli hlasom stand-up komika Kuba Lužinu. Teším sa, že aj toto nám krásne vyšlo a urobili sme kampaň, ktorá kladie zaujímavé otázky."

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 12:24