Zakladateľom a zamestnancom Očnej kliniky VESELY záleží na kvalite poskytovaných služieb a starostlivosti o svojich klientov. „Na klinike si nezakladáme len na odbornosti a technológiách. Veľmi dôležitý je pre nás individuálny a ľudský prístup ku každému pacientovi, či už je to dieťa alebo dospelý,“ vraví očný lekár Pavol Veselý.
Starostlivosť akcentuje aj nový claim “Všetko, čo vám na očiach vidíme”, ktorý dopĺňa minimalistická vizualita. Jej základom sú portréty ľudí rôzneho veku a národností, medzi ktorými sú aj pacienti a pacientky, či rodinní príslušníci zamestnancov Očnej kliniky VESELY. Spája ich sugestívny pohľad do objektívu a modrá tonalita odvodená od farebnosti značky.
“Som rád, že sa klient rozhodol pre autentických ľudí so všetkým, čo k nim patrí. Preto sme na realizáciu napokon vybrali nedávno medzinárodne oceneného fotografa. Marek Wurfl našu ideu, zadefinovanú farebnosť a casting posunul do finálnej podoby, ktorú máte možnosť vidieť v online či v OOH,“ približuje kreatívny riaditeľ Róbert Slovák.Na imidžovú kampaň nadväzuje produktová časť zameraná na laserové operácie očí. Koncepcia je podobná, menia sa len protagonisti a headline so slovnou hračkou, ktorá upozorňuje, že „Laserové operácie očí máme v oku.“ Kampaň dopĺňajú rádiospoty a špeciálky v Cinemaxe. Nasledovať budú kampane zamerané na ďalšie služby kliniky, či už je to operácia sivého zákalu, alebo starostlivosť o zrak detí.
Vizitka kampane:Client: Očná klinika VESELY
Agentúra: Slovák & Friends
Creative Director: Róbert Slovák
Strategy Director: Romana Umrianová
Art Director: Lucia Lavríková
Copywriter: Silvia Gašparcová, Lenka Bónová
Graphic Designer: Jakub Mikula
Account Manager: Natália Šebová
Producent: Viktor Kamenický
Photo: Marek Wurfl
Video: Viktor Kamenický