V komunikácii sa pohybujete už viac ako štvťstoročie, od septembra ju riadite v Microsofte. V čom je táto spoločnosť iná ako tá, kde ste pôsobili predtým?
Niekedy mám pocit, že takmer vo všetkom, a práve to ma veľmi baví. Mám skúsenosti z veľkých spoločností Siemens, Hochtief a ING, kde bola jasne daná organizačná štruktúra a kompetencie komunikačného tímu. Microsoft je jedna z najväčších spoločností na svete. Jej produkty, činnosti a riešenia a tiež zodpovednosť s nimi spojená ovplyvňujú obrovské množstvo ľudí, firiem, štátnych inštitúcií i samotných štátov.
A táto zodpovednosť sa prenáša aj do profesionálnej komunikácie, ktorá je veľmi úzko napojená na obchodné zámery firmy a očakávania akcionárov. Tento aspekt výrazne ovplyvňuje agendu šéfky komunikácie. Veľkou zmenou je pre mňa napríklad autonómia jednotlivých pracovných tímov, ktoré často riešia rôzne formy komunikácie takmer samy, či už ide o komunikáciu so zákazníkom alebo organizáciu konferencie alebo workshopu.
To predtým patrilo do mojej agendy. V Microsofte mi však toto rozdelenie dáva absolútny zmysel a funguje veľmi dobre.
Zostáva vám 91% na dočítanie.