StoryEditor

My sme naozaj hrdí na to, že pracujeme v Microsofte

24.03.2023, 08:51
  • Skúsená marketérka a držiteľka mnohých cien. Viesť komunikáciu v českom a slovenskom Microsofte je však aj pre ňu veľká výzva.
  • Karolína Kříženecká má na stole témy ako digitalizácia, kybernetická bezpečnosť či ženy v IT.
  • Zároveň sa pasuje s tým, ako čo najefektívnejšie komunikovať so stovkami zamestnancov, ktorí len do Prahy a Bratislavy prišli zo 40 krajín sveta.
  • Ako sa tvorí komunikačná stratégia v globálnej firme a čo je špecifické pre náš región?

V komunikácii sa pohybujete už viac ako štvťstoročie, od septembra ju riadite v Microsofte. V čom je táto spoločnosť iná ako tá, kde ste pôsobili predtým?

Niekedy mám pocit, že takmer vo všetkom, a práve to ma veľmi baví. Mám skúsenosti z veľkých spoločností Siemens, Hochtief a ING, kde bola jasne daná organizačná štruktúra a kompetencie komunikačného tímu. Microsoft je jedna z najväčších spoločností na svete. Jej produkty, činnosti a riešenia a tiež zodpovednosť s nimi spojená ovplyvňujú obrovské množstvo ľudí, firiem, štátnych inštitúcií i samotných štátov.

A táto zodpovednosť sa prenáša aj do profesionálnej komunikácie, ktorá je veľmi úzko napojená na obchodné zámery firmy a očakávania akcionárov. Tento aspekt výrazne ovplyvňuje agendu šéfky komunikácie. Veľkou zmenou je pre mňa napríklad autonómia jednotlivých pracovných tímov, ktoré často riešia rôzne formy komunikácie takmer samy, či už ide o komunikáciu so zákazníkom alebo organizáciu konferencie alebo workshopu.

To predtým patrilo do mojej agendy. V Microsofte mi však toto rozdelenie dáva absolútny zmysel a funguje veľmi dobre.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-03-24 10:00:27 - Feat.: 0 - Title: Najlepšie komunikujúcou značkou na Slovensku je Lidl
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. november 2024 09:39