StoryEditor

Freelanceri spojili sily a vytvorili projekt Wild Cards

28.03.2023, 09:21
Autor:
redred

Spoločný projekt je výsledkom niekoľkoročnej spolupráce na rôznych klientskych projektoch.

Gro tímu tvorí trojica profesionálov z komunikačného sveta: špecialista na sociálne siete Tony Dúbravec, ktorý má vo Wild Cards na starosti komunikáciu s klientmi a koordináciu freelancerov; dizajnér Alex Körösföy, ktorý sa stará o branding a vizuálnu konzistenciu v komunikácii klientov; a copywriterka Monika Želasková dohliadajúca na content pre klientov.

Nejde o ďalšiu agentúru

„Páči sa nám život freelancerov, ten každodenný „hustle“, ktorý však prináša odmenu v podobe flexibility a osobnej slobody. Nemáme chuť zväzovať seba ani ostatných do nejakého formálneho zväzku. Wild Cards a všetko, čo tomuto nápadu predchádzalo, bolo odpoveďou na otázky klientov, s ktorými sa freelanceri stretávajú bežne – ‚Nepoznáš ešte niekoho na toto a toto?‘. Poznám, žiadny problém,“ opisuje vznik celého projektu Tony Dúbravec a dodáva, že freelanceri nie sú iba tí „fulltime-oví“, ale aj ľudia z agentúr, ktorí majú svoje „bokovky“. A takí ľudia sú v každej agentúre.

image

Komunikačný dom Wild Cards

Wild Cards tak na projektovej skladajú tzv. „pop-up“ tímy skúsených freelancerov podľa toho, s čím práve klienti, najmä menšie firmy, potrebujú pomôcť. Medzi projekty patria štandardné každodenné výzvy od tvorby vizuálnych identít, development webov, tvorbu obsahu až po performance kampane či správu sociálnych sietí. 

Drop servicing, ale osobnejšie

Vo svete, ktorý funguje stále viac remote, je drop servicing, alebo sprostredkovanie služieb, pomerne silným trendom. V kombinácií so stále rastúcim trhom freelancerov sa tak otvárajú nové možnosti pre uspokojenie klientov, ktorí nevyhľadávajú nutne spoluprácu so štandardnou agentúrou.

„Veríme, že drop servicing a gig economy patria k budúcnosti komunikačného biznisu. U nás to spájame s osobným prístupom, transparentnosťou a férovosťou pre všetky strany,“ vysvetľuje fungovanie Tony Dúbravec. 

image

Komunikačný dom Wild Cards

Vo Wild Cards klient presne pozná tím, ktorý preňho pracuje, dostane presne to, čo potrebuje, s osobným prístupom a férovou cenou. Freelanceri  si môžu vybrať, na akých projektoch chcú pracovať podľa záujmu a aktuálnej kapacity, a dostanú vždy odmenu, ktorá reflektuje hodnotu ich práce. Tímy fungujú asynchrónne, ich koordináciu rieši „projekťák“ podobný agentúrnemu accountovi. Ale tiež freelancer.

„Je skvelé, že už dnes máme klientov, ktorí sú s nami roky, ale aj takých, ktorí prídu s jedným problémom, ktorý im pomôžeme vyriešiť vďaka super kontaktom na profíkov v brandži. Ešte lepšie je, že sú to firmy, ktoré chcú pracovať s nami osobne,“ približuje blízkosť vzťahov s klientmi Alex Körösföy.

 

 

 

01 - Modified: 2023-04-03 15:33:31 - Feat.: 0 - Title: Reklama prichádza o mladé talenty. Musíme s tým niečo urobiť 02 - Modified: 2023-03-22 10:12:42 - Feat.: 0 - Title: PROKOP 2022: Shortlist najlepších slovenských PR projektov je známy
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. január 2025 11:07