StoryEditor

Reklama prichádza o mladé talenty. Musíme s tým niečo urobiť

27.03.2023, 11:26
  • Digitál je na tom z hľadiska atraktivity práce pre novú generáciu o trošku lepšie než “klasická reklama”, ale situácia stále nie ideálna - tvrdí Rasťo Bahurinský, prezident Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA).
  • Rizikom v brandži sa tak okrem pretrvávajúceho nedostatku profesionálov stáva aj zmena v očakávaní mladých od práce v agentúrach.
  • Ako môže ADMA pomôcť agentúram v ich praktickom fungovaní?
  • Aké očakávania majú mladí od práce v reklame? 
  • Rozhovor s Rasťom Bahurinským si môžete prečítať v špecializovanej ročenke Stratégií Digitálne agentúry. Alebo si ju stiahnite už teraz ako PDF. 

 

 

Ako si dnes stoja digitálne agentúry na Slovensku?

Na úvod by som rozdelil digitálne agentúry aspoň na dve základne kategórie, a teda kreatívne digitálne agentúry a špecializované digitálne agentúry. Prvá kategória sú agentúry, ktoré poskytujú digitálny servis, častokrát súbežne s tým „nedigitálnym“, nazvať ich môžeme aj trochu zastaralo "full-servis".

Druhú kategóriu tvoria agentúry s užšou špecifikáciou v rámci digitálu. Digitálny marketing je kontinuálne na vzostupe, rozširuje sa jeho pôsobenie, a tak neustále vznikajú aj nové subjekty, ktoré majú digitálny servis ako základ svojej činnosti.

Slovenský trh reflektuje v podstate všetko, čo sa deje vo svete. Snaží sa rovnako pokrývať potreby klientov v nových trendoch, technológiách a na nových platformách. Áno, na Slovensko prichádzajú “novinky“ s istým oneskorením, ale rozhodne sme na tom s digitálom veľmi dobre.

Mení sa vnímanie špecializovaných digitálnych agentúr v rámci portfólia marketingových agentúr?

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 87% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. november 2024 03:05