Ako si dnes stoja digitálne agentúry na Slovensku?
Na úvod by som rozdelil digitálne agentúry aspoň na dve základne kategórie, a teda kreatívne digitálne agentúry a špecializované digitálne agentúry. Prvá kategória sú agentúry, ktoré poskytujú digitálny servis, častokrát súbežne s tým „nedigitálnym“, nazvať ich môžeme aj trochu zastaralo "full-servis".
Druhú kategóriu tvoria agentúry s užšou špecifikáciou v rámci digitálu. Digitálny marketing je kontinuálne na vzostupe, rozširuje sa jeho pôsobenie, a tak neustále vznikajú aj nové subjekty, ktoré majú digitálny servis ako základ svojej činnosti.
Slovenský trh reflektuje v podstate všetko, čo sa deje vo svete. Snaží sa rovnako pokrývať potreby klientov v nových trendoch, technológiách a na nových platformách. Áno, na Slovensko prichádzajú “novinky“ s istým oneskorením, ale rozhodne sme na tom s digitálom veľmi dobre.
Mení sa vnímanie špecializovaných digitálnych agentúr v rámci portfólia marketingových agentúr?
Zostáva vám 87% na dočítanie.