StoryEditor

Pivo Šariš dostalo novú iskru: Prichádza s novou receptúrou a kampaňou

31.03.2023, 14:33
Autor:
redred

Šariš sa po rokoch rozhodol upraviť receptúru svojich dvoch vlajkových lodí.

Pivo získalo intenzívnejšiu chuť a jasnejšiu farbu, než malo doteraz. Ľudia sa tak môžu po novom tešiť na Iskrivú Šariš 10 % a Žiarivú Šariš 12 %.  Pri tejto príležitosti vznikla kampaň, ktorá vtipne pracuje s ikonickým svadobným motívom – únosom nevesty.

„Pre zmenu sme sa rozhodli na základe meniacich sa preferencií slovenských spotrebiteľov, ktoré sa čoraz viac posúvajú k vyššej intenzite a výraznejšej chmeľovej chuti.  Našou ambíciou je ľuďom ponúknuť unikátne pivo, ktoré osloví naprieč celým Slovenskom,“ vysvetľuje Mária Dzureková, senior brand manažérka značky Šariš.     Novú receptúru komunikuje značka v kampani, ktorú môžete spozorovať v TV, OOH ale aj online prostredí.

„Viaceré výsledky testov dvoch pivných noviniek preukázali, že spotrebitelia boli novou receptúrou doslova unesení. Nebolo treba veľa a únos sa stal automaticky motívom kreatívy. Svadba je zároveň miestom, kde to pozitívne iskrí medzi ľuďmi z rôznych kútov Slovenska. Spot je teda rovnako relevantný pre Košičana ako aj Bratislavčana,“ vysvetľuje Adam Marčan z agentúry Mannschaft, ktorá sa už niekoľko rokov stará o kreatívu značky Šariš.    

image

Šariš vizuál

Pivo Šariš patrí dlhodobo medzi najobľúbenejšie značky na slovenskom trhu a obsadzuje popredné priečky spotrebiteľských i odborných degustačných súťaží doma i v zahraničí.

Minulý rok značka Šariš zaznamenala v predajoch výrazný medziročný nárast, keď z pohľadu celkových objemov napredovala o 10 % a rástla aj mimo svoj domovský región. Nová receptúra piva na tento trend nadväzuje s ambíciou osloviť spotrebiteľov naprieč celou krajinou. 

Oba vynovené varianty pív Šariš prichádzajú okrem novej receptúry a názvu aj s novým dizajnom obalov. Ten je namiesto pôvodných folklórnych motívov jednoduchší a modernejší. Zároveň lepšie korešponduje s vyjadrením chuti novej receptúry a hlavným odkazom značky „S iskrou v srdci“.

Klient: Plzeňský Prazdroj a.s. (Mária Dzureková, Lenka Filas, Michaela Ulická)

Agentúra: Mannschaft

Creative Director: Adam Marčan, Matúš Kvas

Art Director: Adam Marčan

Copywriter: Matúš Kvas

Account manager: Adam Marčan

Strategist: Adam Marčan, Matúš Kvas

Produkcia: Armada Films

Réžia: Roman Valent

DOP: Tomáš Juríček

Hudba: Viktor Hazard

Fotograf: Šymon Kliman

Mediálna agentúra: Wavemaker

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 18:23