Pivo získalo intenzívnejšiu chuť a jasnejšiu farbu, než malo doteraz. Ľudia sa tak môžu po novom tešiť na Iskrivú Šariš 10 % a Žiarivú Šariš 12 %. Pri tejto príležitosti vznikla kampaň, ktorá vtipne pracuje s ikonickým svadobným motívom – únosom nevesty.
„Pre zmenu sme sa rozhodli na základe meniacich sa preferencií slovenských spotrebiteľov, ktoré sa čoraz viac posúvajú k vyššej intenzite a výraznejšej chmeľovej chuti. Našou ambíciou je ľuďom ponúknuť unikátne pivo, ktoré osloví naprieč celým Slovenskom,“ vysvetľuje Mária Dzureková, senior brand manažérka značky Šariš. Novú receptúru komunikuje značka v kampani, ktorú môžete spozorovať v TV, OOH ale aj online prostredí.
„Viaceré výsledky testov dvoch pivných noviniek preukázali, že spotrebitelia boli novou receptúrou doslova unesení. Nebolo treba veľa a únos sa stal automaticky motívom kreatívy. Svadba je zároveň miestom, kde to pozitívne iskrí medzi ľuďmi z rôznych kútov Slovenska. Spot je teda rovnako relevantný pre Košičana ako aj Bratislavčana,“ vysvetľuje Adam Marčan z agentúry Mannschaft, ktorá sa už niekoľko rokov stará o kreatívu značky Šariš.
Pivo Šariš patrí dlhodobo medzi najobľúbenejšie značky na slovenskom trhu a obsadzuje popredné priečky spotrebiteľských i odborných degustačných súťaží doma i v zahraničí.
Minulý rok značka Šariš zaznamenala v predajoch výrazný medziročný nárast, keď z pohľadu celkových objemov napredovala o 10 % a rástla aj mimo svoj domovský región. Nová receptúra piva na tento trend nadväzuje s ambíciou osloviť spotrebiteľov naprieč celou krajinou.
Oba vynovené varianty pív Šariš prichádzajú okrem novej receptúry a názvu aj s novým dizajnom obalov. Ten je namiesto pôvodných folklórnych motívov jednoduchší a modernejší. Zároveň lepšie korešponduje s vyjadrením chuti novej receptúry a hlavným odkazom značky „S iskrou v srdci“.
Klient: Plzeňský Prazdroj a.s. (Mária Dzureková, Lenka Filas, Michaela Ulická)
Agentúra: Mannschaft
Creative Director: Adam Marčan, Matúš Kvas
Art Director: Adam Marčan
Copywriter: Matúš Kvas
Account manager: Adam Marčan
Strategist: Adam Marčan, Matúš Kvas
Produkcia: Armada Films
Réžia: Roman Valent
DOP: Tomáš Juríček
Hudba: Viktor Hazard
Fotograf: Šymon Kliman
Mediálna agentúra: Wavemaker