StoryEditor

Zuzana Ďurčeková: Dnes už viem, že hektika reklamy je nenormálna

05.04.2023, 00:00
  • Čo robí dnes bývalá CEO MADE BY VACULIK Zuzana Ďurčeková?
  • Chýba jej reklama, alebo práve naopak?
  • Dokáže svoje skúsenosti aplikovať do vzdelávania a v prospech kultúrnych inštitúcií? 

Čo ste si mysleli, keď ste prvýkrát vstúpili do sveta reklamy? Že to bude práca na celý život?

(smiech) To nie, práveže som si myslela, že to bude trvať kratšie. Ale takto to vyšlo.

 

Koľko vám trvalo, kým si odišli, alebo odišli ste naozaj?

Z tradičnej reklamy určite áno, ale vo svete marketingovej komunikácie stále zostávam. To, či odísť z agentúry, som zľahka zvažovala približne posledných päť rokov. Boli to však len teoretické úvahy. Najintenzívnejšie to začalo byť až minulý rok, keď som sama v sebe hľadala odpoveď, či sa to celé skončilo.

Pýtala som sa aj na to, či odchádzam alebo utekám.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 92% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-18 17:44:15 - Feat.: - Title: Najväčší konkurenti sa spojili a ďakujú 17. novembru za slobodu výberu. Viete, kto vymyslel túto virálnu kampaň? 02 - Modified: 2025-11-10 09:14:52 - Feat.: - Title: Sme na dobrej vlne. Za naším úspechom je posilňovanie, stabilizácia aj omladzovanie kolektívu 03 - Modified: 2025-10-22 11:03:52 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň Orange ukazuje sviatky cez netradičného hrdinu 04 - Modified: 2025-10-14 13:38:32 - Feat.: - Title: Viackrát sme si v porote povedali: Je to super, ale nie je to kampaň 05 - Modified: 2025-09-01 12:35:43 - Feat.: - Title: „Aké slová vám v živote ublížili najviac?“ pýta sa v novej kampani poisťovňa Union
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. december 2025 07:34