AMI COMMUNICATIONS v dvojkolovom tendri zaujala Samsung svojim strategickým prístupom, originálnymi kreatívnymi riešeniami a skúseným tímom. Agentúra spolupracuje s medzinárodnými značkami ako BILLA, L´Oréal, Siemens, HP, Continental, DACHSER či Budimex.
„Dlhodobo sa v komunikácii sústredíme na inovácie, ktoré udávajú smerovanie trhu mobilných zariadení, televízorov a domácich spotrebičov. V posledných rokoch sa popri technologických inováciách snažíme edukovať o možnostiach šetrenia prírodných zdrojov aj prostredníctvom našich produktov.
Práve strategické témy korporátnej komunikácie, naše udržateľné riešenia a produktová komunikácia v celej šírke nášho portfólia, budú hlavnými piliermi spolupráce s AMI COMMUNICATIONS,“ zhodnotil Martin Marek, Head of Marketing v Samsung Electronics Czech Republic & Slovakia.
Radosť z novej spolupráce rezonuje na oboch stranách. „Samsung, ako jedna z najvýznamnejších značiek na svete, svojim širokým portfóliom každodenne sprevádza životy ľudí na celej planéte. S produktami s logom Samsung prichádzame do kontaktu všade, či sme doma, v práci, či sa vzdelávame alebo zabávame. To nám ponúka veľmi pestré komunikačné možnosti. V AMI neúnavne hľadáme nové prístupy, komunikačné riešenia a snažíme sa prinášať inovatívne nápady. O to viac sa tešíme na spoluprácu s takýmto výnimočným technologickým gigantom,“ povedal Peter Chalmovský, managing director AMI COMMUNICATIONS SLOVAKIA.