StoryEditor

Slávny pivovar prestrelil a prišiel kvôli trans reklame o miliardy

19.04.2023, 16:19
Autor:
dvojdvoj

Americký pivný gigant Anheuser-Busch zažíva ťažké chvíle.

 Problémy sa začali po tom, čo si marketingové oddelenie jednej z  jeho  značiek prizvalo k spolupráci na kampani trans osobu. Milióny tradičných zákazníkov sa od svojej značky Bud Light dištancovali a prestali pivo kupovať. 

Pivovar tak prišiel o viac ako šesť miliárd dolárov v trhovej hodnote, píše iDnes.cz. 

 

Podľa majiteľa spoločnosti Anheuser-Busch klesol predaj fľaškových pív značky  Bud Light za posledný mesiac o tretinu, predaje čapovaného piva sa v USA prepadli dokonca o 50 percent. 

„Osemdesiat percent konzumentov piva značky Bud Light si tento týždeň objednalo inú značku," hovorí Alex Kesaris, majiteľ reštaurácie Brewhouse v Braintree štáte Massachusetts.

Tí, ktorí si Bud Light objednali, zrejme ešte neboli na sociálnych sieťach. Práve na nich začali kolovať virálne videá zobrazujúce, že zásoby piva Bud Light v amerických supermarketoch zostávajú nedotknuté. V Texase sa pri pravidelnej týždennej lige v šípkach s vyše stovkou hráčov obvykle spotrebujú tri sudy Bud Light. Tento týždeň sa predali iba štyri fľašky, píše portál The Daily Wire.

Oslava môjho ženstva 

Všetko sa to začalo marketingovou kampaňou, ktorá mala za úlohu pozdvihnúť klesajúcu obľubu značky Bud Light na americkom trhu predovšetkým medzi mladými konzumentmi.

V rámci partnerstva, ktoré odštartovalo 2. apríla, ju začal propagovať 26-ročný  trans...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 09:38