Bez prieskumu, auditu značky, vážnych diskusií s vedením spoločnosti a premysleného strategického plánu sa doň nepúšťajte.
StoryEditor

Rebranding: Prečo sa treba vyhnúť ľahkovážnym rozhodnutiam?

  • Príbehom, ktorý rozprávate prostredníctvom svojej značky, si získavate srdcia aj mysle zákazníkov. Ak v ľuďoch váš brand nerezonuje, je čas zamyslieť sa, čo môžete urobiť inak. 
  • Príbehom, ktorý rozprávate prostredníctvom svojej značky, si získavate srdcia aj mysle zákazníkov. Ak v ľuďoch váš brand nerezonuje, je čas zamyslieť sa, čo môžete urobiť inak
  • Kedy značka potrebuje nový názov? 
  • Ako postupovať, aby ste jej viac neublížili? 

 

Cieľom každej značky je budovanie a rozvíjanie konzistentnej komunikácie tak, aby bola rozpoznateľná a docielila svoj positioning. Niekedy však nastávajú situácie, keď je vhodné, aby prehodnotila svoje aktuálne pôsobenie. Ak uvažujete nad strategickou zmenou, mali by ste mať na to dobrý dôvod.

Rebranding je komplexný proces, ktorý zahŕňa opätovné premýšľanie o značke na hlbšej úrovni a istý čas trvá. Nie je to iba kozmetická úprava, ktorá zahŕňa prebalenie novým logom či veselými farbami. Pri zásadnej zmene nemôžete len tak povedať agentúre, aby vám pripravila niečo nové a svieže. Inak to nemusí dopadnúť dobre. Rebranding musí schváliť vedenie firmy. Potrebujete k nemu tím odborníkov a kreatívcov, ktorí vám s ním pomôžu.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 02:39