Firma, ktorá dlho poskytovala svoj program bez reklám, ponúkla minulý rok v novembri lacnejšie predplatné s reklamami, aby prilákala viac zákazníkov a získala nový zdroj príjmov, pretože čelí väčšej konkurencii. Uviedla to agentúra Reuters.
Netflix ako priekopník streamovaného videa prišiel koncom minulého roka s možnosťou predplatiť si jeho program s reklamami za sedem dolárov (približne 6,44 eur) na mesiac na dvanástich trhoch, vrátane Spojených štátov amerických. Predplatné bez reklám začína na desiatich dolároch mesačne, čo je 9,25 eur.
Netflix sa prvýkrát prezentoval svojim inzerentom na každoročnej konferencii Upfronts, kde sa firmy snažia zablokovať reklamné záväzky pre nadchádzajúce vysielanie. O peniaze za digitálnu reklamu pritom súťažia aj ďalšie firmy, ako je Walt Disney a Comcast.
Vedenie Netflixu zdôraznilo, že vysiela širokú škálu programov. "Žiadna iná zábavná spoločnosť neašpiruje na vytváranie skvelých filmov a relácií naprieč toľkými žánrami v toľkých krajinách a pre tak široké a rôznorodé publikum," povedala riaditeľka firemného obsahu Bela Bajariaová.
Netflix hlásil ku koncu marca celosvetovo 232,5 milióna predplatiteľov svojich služieb. Firma pôsobí aj v Česku a na Slovensku, kde zatiaľ ponúka len drahšiu verziu bez reklám.