StoryEditor

SodaStream prichádza s novými prístrojmi. Ich uvedenie na trh podporí kampaň aj nová vizuálna identita

30.05.2023, 10:36
Autor:
redred

Komplexný redizajn vizuálnej identity, komunikácie aj produktového portfólia je odpoveďou na rastúci trend domácej prípravy čertstvej perlivej vody a dopyt po prémiových produktoch.

Trend domácej prípravy čerstvej perlivej vody globálne narastá. Najznámejšia svetová značka prístrojov na výrobu domácej sýtenej vody SodaStream naň reaguje novými prémiovými produktami a komplexným redizajnom komunikácie. Novinky sú odpoveďou na záujem spotrebiteľov o dizajn, inovácie, mixológiu a užívateľský komfort.

Čo je „Push for Better“?

Výzva „Push for Better“ je základom inovovanej komunikácie. „Motivácia vychádza z efektu motýlieho krídla – jedno jemné mávnutie dokáže v konečnom dôsledku vyvolať tajfún. V prípade SodaStreamu stačí stlačiť tlačidlo na prístroji a spustíte reťazovú reakciu pozitívnych zmien, ani neviete, ako. Pre vás sú to len bublinky vzduchu, ich dosah je však obrovský. Veď vďaka tomu, že ste vymenili sýtenú vodu v jednorazových plastových fľašiach za SodaStream, šetríte celý ekosystém,“ vysvetľuje country manager značky SodaStream na Slovensku Attila Forgon. Sme hrdí na to, že prístroj na výrobu perlivej vody SodaStream dnes používa čoraz viac slovenských domácností. Verím, že naša filozofia, ktorá bude teraz ešte atraktívnejšia aj vizuálne, inšpiruje k prechodu na domácu prípravu perlivej vody mnoho ďalších.“

Súčasťou novej vizuálnej identity značky je tiež nový ikonický symbol, tvorený dvoma vzájomne prepojenými kvapkami vody vo formácii jin a jang, znázorňujúce rovnováhu a harmóniu a zároveň pripomínajúce planétu. Dizajn vytvára charakteristické písmeno „S“. Novú paletu farieb SodaStream tvoria svieža modrá, tmavomodrá a piesková, evokujúce čistotu a sviežosť vody a jas piesku.

image

SodaStream "Push for better"

Prístroje dostali nový dizajn

ART, TERRA a DUO sú názvy nových prístrojov SodaStream, odrážajúcich spojenie dizajnu s udržateľnosťou. Všetky nové prístroje prichádzajú s novým systémom plnenia, ktorý najvýraznejšie zastupuje ružová bombička.

image

SodaStream "Push for better"

Táto bombička s patentovanou technológiou CQC (quick connect) je odpoveďou na požiadavky zákazníkov celého sveta. Patent je taký jednoduchý, že nasadiť bombičku teraz zvládnete aj jednou rukou, pretože ju stačí nasadiť bez skrutkovania,“ vysvetľuje Attila Forgon. Nový patent preto nie je kompatibilný so staršími modelmi prístrojov SodaStream, ktoré majú skrutkovací uzáver. Ich majiteľov však Attila Forgon ubezpečuje, že tieto bombičky budú naďalej v predaji a naďalej bude možné ich vymieňať tak, ako doteraz.

SodaStream vyrába cca 10 miliónov bombičiek ročne a expertom na výrobu domácej perlivej vody je už viac než sto rokov.

 

 

01 - Modified: 2023-09-11 10:07:03 - Feat.: - Title: SodaStream má už vyše 800 výmenných miest. Bombičku si vymeníte aj vo viac než 200 drogériách Teta 02 - Modified: 2022-06-15 12:08:47 - Feat.: - Title: SodaStream bude k zákazníkom ešte bližšie. Spustil vlastný e-shop
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. november 2024 00:14