Priamy marketing dokáže byť efektívnym nástrojom na oslovenie existujúcich či potenciálnych zákazníkov. Riadi sa však pomerne prísnymi pravidlami, ktorých porušením si zadávateľ reklamy môže poriadne „zavariť“. V tomto článku sa pozrieme na aktuálne pravidlá e-mail marketingu.
Podnikateľ, ktorý zavádza systém e-mail marketingu, by už v úvode mal pamätať na to, že pre rôzne cieľové skupiny oslovovaných zákazníkov platia rozdielne pravidlá. Prakticky ich môžeme rozdeliť na tri základné skupiny. Do prvej a najmenej rizikovej radíme existujúcich (aj bývalých) zákazníkov bez ohľadu na to, či ide o podnikateľov, fyzické osoby podnikateľov, najmä živnostníkov, alebo spotrebiteľov.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 92% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-08-16 07:20:43 - Feat.: - Title: B2B marketingová stratégia: Začnite s obchodom a pridajte obsah
02 - Modified: 2023-05-18 10:57:01 - Feat.: - Title: Legislatíva: Môžete použiť ochrannú známku vášho konkurenta?
03 - Modified: 2022-08-03 06:50:46 - Feat.: - Title: Nové spotrebiteľské právo je na obzore
04 - Modified: 2018-06-26 09:23:52 - Feat.: - Title: Najčastejšie mýty v e-mail marketingu