Značka BOREC, od výrobcu alkoholických nápojov spoločnosti St. Nicolaus, pokračuje v komunikácii voči svojim zákazníkom a k širokej dospelej verejnosti. Nadväzuje na minulú kampaň značky s Mirom Jarošom – Keď piješ, nebuď bulo. Nosnou témou aktuálnej kampane je alkohol za volantom. V spolupráci s taxislužbou HOPIN a rapperom Egom apelujú na vodičov rovno headlinom: BOREC nešoféruje, BOREC sa vozí.
V minulom roku zastavila polícia rekordných, takmer 11 000 vodičov pod vplyvom alkoholu a zaznamenala viac ako 1 200 dopravných nehôd spôsobených opitými vodičmi, pričom približne v štvrtine prípadov išlo o vážne dopravné nehody. „Práve pre nezodpovednosť vodičov, ktorí pijú alkohol, sadnú za volant a šoférujú, vznikla kampaň značky BOREC s cieľom pomôcť predchádzať takémuto správaniu, “ hovorí Barbora Sásková, brand manažérka značky BOREC.
AK PIJETE, RADŠEJ HOPIN TAXI
K zábave často patrí aj konzumácia alkoholu. Leto a teplé počasie, množstvo akcií a festivalov vytvára ešte viac príležitostí na pitie alkoholu. Takáto zábava však musí ísť ruka v ruke so zodpovednosťou. „Ak chcete piť alkohol, auto nech zostane doma. Možností ako sa dostať na miesto zábavy alebo z nej domov je hneď viacero. Najčastejšou alternatívou je cesta taxíkom a aj preto sme sa spojili s taxislužbou HOPIN, v rámci ktorej budeme motivovať zákazníkov, aby keď pijú nešoférovali a využili taxi,“ dodáva Barbora Sásková.
„Radi sme sa spojili s obľúbenou značkou, ktorá zároveň pristupuje k zábave zodpovedne. My sami sa dlhodobo snažíme komunikovať bezpečnosť a ohľaduplnosť, ktoré veľmi trefne zapadajú aj do tohto spojenia,“ dopĺňa dôležitosť takýchto spoluprác Richard Lorincz zo spoločnosti HOPIN.
VIDEO SPOT S EGOM
Promo akcia v podnikoch a v obchodných sieťach bude jednou zo súčastí väčšej kampane značky BOREC, ktorá začne koncom júna video spotom a bude pokračovať v online priestore, instore vizuálmi a spomínanými aktivitami v podnikoch s HOPINom.
„Video spot bude mladistvý, zábavný, štýlový, ale stále upozorňujúci na alkohol za volantom. Jeho dôležitou súčasťou bude známy rapper Michal „EGO“ Straka, ktorý bude v pozícii hrdinu. Titulnou skladbou bude pieseň „Vozíme“ práve od Ega,“ hovorí Barbora Sásková.
Kampaň bude aktívne komunikovaná aj na platforme REFRESHER formou natívnych vlogov, článkov a na sociálnych médiách Instagram, Facebook a YouTube. Budú do nej zapojení aj známi slovenskí influenceri ako sú Bekim, Dominik Haluška či slovenská drifterka Nina, známa pod menom LadyHoonigan.
Kampaň bude vrcholiť v polovici leta a je pripravená priamo in-house marketingovým oddelením spoločnosti St. Nicolaus. Produkciu videa realizovala agentúra Playground 13, s režisérom Samuellom Hoffmanom a rapperom Michalom EGO Strakom.