Ak pijete, použite radšej HOPIN, tvrdí nová kampaň.
StoryEditor

BOREC nešoféruje, BOREC sa vozí

23.06.2023, 08:49
Autor:
redred

Nová kampaň značky s taxislužbou HOPIN a s Egom. 

Značka BOREC, od výrobcu alkoholických nápojov spoločnosti St. Nicolaus, pokračuje v komunikácii voči svojim zákazníkom a k širokej dospelej verejnosti. Nadväzuje na minulú kampaň značky s Mirom Jarošom – Keď piješ, nebuď bulo. Nosnou témou aktuálnej kampane je alkohol za volantom. V spolupráci s taxislužbou HOPIN a rapperom Egom apelujú na vodičov rovno headlinom: BOREC nešoféruje, BOREC sa vozí.

V minulom roku zastavila polícia rekordných, takmer 11 000 vodičov pod vplyvom alkoholu a zaznamenala viac ako 1 200 dopravných nehôd spôsobených opitými vodičmi, pričom približne v štvrtine prípadov išlo o vážne dopravné nehody. „Práve pre nezodpovednosť vodičov, ktorí pijú alkohol, sadnú za volant a šoférujú, vznikla kampaň značky BOREC s cieľom pomôcť predchádzať takémuto správaniu, “ hovorí Barbora Sásková, brand manažérka značky BOREC.

AK PIJETE, RADŠEJ HOPIN TAXI

K zábave často patrí aj konzumácia alkoholu. Leto a teplé počasie, množstvo akcií a festivalov vytvára ešte viac príležitostí na pitie alkoholu. Takáto zábava však musí ísť ruka v ruke so zodpovednosťou. „Ak chcete piť alkohol, auto nech zostane doma. Možností ako sa dostať na miesto zábavy alebo z nej domov je hneď viacero. Najčastejšou alternatívou je cesta taxíkom a aj preto sme sa spojili s taxislužbou HOPIN, v rámci ktorej budeme motivovať zákazníkov, aby keď pijú nešoférovali a využili taxi,“ dodáva Barbora Sásková.

image

Borec a Hopin pripravili spoločnú reklamu.

„Radi sme sa spojili s obľúbenou značkou, ktorá zároveň pristupuje k zábave zodpovedne. My sami sa dlhodobo snažíme komunikovať bezpečnosť a ohľaduplnosť, ktoré veľmi trefne zapadajú aj do tohto spojenia,“ dopĺňa dôležitosť takýchto spoluprác Richard Lorincz zo spoločnosti HOPIN.

VIDEO SPOT S EGOM

Promo akcia v podnikoch a v obchodných sieťach bude jednou zo súčastí väčšej  kampane značky BOREC, ktorá začne koncom júna video spotom a bude pokračovať v online priestore, instore vizuálmi a spomínanými aktivitami v podnikoch s HOPINom.

„Video spot bude mladistvý, zábavný, štýlový, ale stále upozorňujúci na alkohol za volantom. Jeho dôležitou súčasťou bude známy rapper Michal „EGO“ Straka, ktorý bude v pozícii hrdinu. Titulnou skladbou bude pieseň „Vozíme“ práve od Ega,“ hovorí Barbora Sásková.

Kampaň bude aktívne komunikovaná aj na platforme REFRESHER formou natívnych vlogov, článkov a na sociálnych médiách Instagram, Facebook a YouTube. Budú do nej zapojení aj známi slovenskí influenceri ako sú Bekim, Dominik Haluška či slovenská drifterka Nina, známa pod menom LadyHoonigan. 

Kampaň bude vrcholiť v polovici leta a je pripravená priamo in-house marketingovým oddelením spoločnosti St. Nicolaus. Produkciu videa realizovala agentúra Playground 13, s režisérom Samuellom Hoffmanom a rapperom Michalom EGO Strakom.

 

 

 

 

01 - Modified: 2022-09-28 05:26:11 - Feat.: - Title: Borovička BOREC prichádza s kontroverznou reklamou: Účinkuje v nej detský influencer Miro Jaroš
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. november 2024 03:31