Adam Árendáš
Digital product & strategy leader
Media and Digital Services
V rámci programmatického nákupu nám už dnes AI pomáha riadiť cenové ponuky v aukčných reklamných systémoch. To znamená, že dokáže za nás robiť efektívnejšie rozhodnutia, napríklad kedy reklamu nakúpiť, v akom reklamnom umiestnení, pre aký dopyt vyhľadávania a podobne. To všetko robí s jasne vytýčeným cieľom a v reálnom čase. Má svoje obmedzenia, ale v mnohých prípadoch je efektívnejšia ako človek.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 93% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-06-05 09:15:28 - Feat.: 0 - Title: Mediálne agentúry 2023: Ako zamieriť presne a ešte aj efektívne
01 - Modified: 2023-09-18 07:45:51 - Feat.: - Title: Zenith: Musíme hľadať balans medzi očakávaniami televízií a našich klientov
02 - Modified: 2023-09-08 10:14:16 - Feat.: - Title: Adam Petrůšek: Na všetko sa dá zvyknúť, aj keď si klienti nedajú poradiť, alebo menia zadanie deň pred štartom kampane
03 - Modified: 2023-08-28 12:03:55 - Feat.: - Title: Streaming je novou érou digitálnej zábavy aj výzvou pre reklamu
04 - Modified: 2023-08-22 10:47:32 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia mení predstavy nevidiacich na skutočnosť
05 - Modified: 2023-08-21 08:34:51 - Feat.: - Title: Focus na mladých: Nie je problém zasiahnuť GEN Z, ale zaujať ju (anketa Stratégií medzi expertmi digitálnych a mediálnych agentúr)