StoryEditor

Mediálne agentúry: Výhody AI sú nesporné, ale pokrok treba usmerniť

26.06.2023, 11:24
  • Technológie sú čoraz pokrokovejšie, ako už dnes reálne mení hru AI? Čo dnes dokáže pri optimalizácii kampaní a správnom nastavovaní kreatívy? A ako vidíte jej budúcnosť?
  • V ankete odpovedajú zástupcovia mediálnych agentúr. 
  • Patrik Sabo: Umelá inteligencia nám už niekoľko rokov pomáha efektívnejšie spravovať kampane v aukčných systémoch prostredníctvom rôznych smart biddingových a predikčných nástrojov.
  • Branislav Marko: AI využívajú naši planneri pri optimalizácii media mixu už viac ako dva roky, a to vďaka riešeniu Maximize Architect. V priebehu minút vieme vďaka nemu otestovať tisíce alternatívnych scenárov media mixu z hľadiska potenciálneho výsledku kampane. 
  • Špecializovanú ročenku Mediálne agentúry 2023 si môžete stiahnuť TU. 

image

Adam Arendáš, Media and Digital Services

Adam Árendáš

Digital product & strategy leader

Media and Digital Services

V rámci programmatického nákupu nám už dnes AI pomáha riadiť cenové ponuky v aukčných reklamných systémoch. To znamená, že dokáže za nás robiť efektívnejšie rozhodnutia, napríklad kedy reklamu nakúpiť, v akom reklamnom umiestnení, pre aký dopyt vyhľadávania a podobne. To všetko robí s jasne vytýčeným cieľom a v reálnom čase. Má svoje obmedzenia, ale v mnohých prípadoch je efektívnejšia ako človek.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 93% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-06-05 09:15:28 - Feat.: 0 - Title: Mediálne agentúry 2023: Ako zamieriť presne a ešte aj efektívne
01 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety 02 - Modified: 2024-04-16 08:31:02 - Feat.: - Title: AI: Najdôležitejšie nástroje, ich silné a slabé stránky 03 - Modified: 2024-01-17 11:15:16 - Feat.: - Title: Agentúry využívajú AI nástroje prevažne na analýzu dát a zlepšenie cielenia kampaní 04 - Modified: 2024-02-12 08:00:00 - Feat.: - Title: Rita Harnett: Spomalenie nákupnej cesty môže zvýšiť efektivitu predaja 05 - Modified: 2024-02-09 08:00:00 - Feat.: - Title: ADMA názor: Ktoré trendy treba sledovať a na ktoré zabudnúť?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. apríl 2024 23:34