Envy Therapy sa doteraz zameriavala hlavne na domácu klientelu. Ako však prezradila PR manažérka značky Andrea Coddington, ich ciele sú vyššie. A aj preto kompletne menia vizuálnu identitu.
„Ústredným motívom rebrandu Envy Therapy je náš primárny, dlhodobý cieľ budovania svetovej značky. Chceme preniesť love brand, ktorý sme úspešne etablovali na Slovensku a v Česku, do ďalších krajín. Výrazný packaging má prispieť k jasnému rozpoznaniu Envy Therapy na globálnom trhu, pričom zameniteľnosť s inými značkami je vylúčená.“
Obsah zostáva, mení sa dizajn
Celistvý rebrand sa týka iba vizuálnej identity Envy Therapy. Všetko sa to deje v línii udržateľnosti, a to z pohľadu obalových materiálov aj celkovej filozofie. „Materiálovo nahradíme plastové a hliníkové obaly za sklo. Každým krokom sa stávame environmentálne akceptovateľnou značkou, čo je náš ďalší dlhodobý cieľ. Pri niektorých produktoch pribudnú refills a dlhodobí klienti budú opakovaným používaním obalov viac eko-friendly.“
Súčasťou zmien sú aj väčšie objemy v baleniach jednotlivých produktov. Už na prvý pohľad je viditeľná zmena vo farebnosti. Značka, aj keď má ambíciu stať sa svetovou, stále chce zdieľať národnú identitu. „Farebnosť v národných farbách nezameniteľne odráža náš pôvod....
Zostáva vám 85% na dočítanie.