StoryEditor

Envy Therapy: Chceme preniesť náš love brand na globálny trh

03.07.2023, 10:15

Slovensko-česká kozmetická značka Envy Therapy prechádza zásadným rebrandingom a pridáva nový predajný kanál. Po novom si ju zákazníci môžu kúpiť už aj v sieti predajní Douglas a na ich e-shope.

Envy Therapy sa doteraz zameriavala hlavne na domácu klientelu. Ako však prezradila PR manažérka značky Andrea Coddington, ich ciele sú vyššie. A aj preto kompletne menia vizuálnu identitu.

„Ústredným motívom rebrandu Envy Therapy je náš primárny, dlhodobý cieľ budovania svetovej značky. Chceme preniesť love brand, ktorý sme úspešne etablovali na Slovensku a v Česku, do ďalších krajín. Výrazný packaging má prispieť k jasnému rozpoznaniu Envy Therapy na globálnom trhu, pričom zameniteľnosť s inými značkami je vylúčená.“

image

mask

Obsah zostáva, mení sa dizajn

Celistvý rebrand sa týka iba vizuálnej identity Envy Therapy. Všetko sa to deje v línii udržateľnosti, a to z pohľadu obalových materiálov aj celkovej filozofie. „Materiálovo nahradíme plastové a hliníkové obaly za sklo. Každým krokom sa stávame environmentálne akceptovateľnou značkou, čo je náš ďalší dlhodobý cieľ. Pri niektorých produktoch pribudnú refills a dlhodobí klienti budú opakovaným používaním obalov viac eko-friendly.“

Súčasťou zmien sú aj väčšie objemy v baleniach jednotlivých produktov. Už na prvý pohľad je viditeľná zmena vo farebnosti. Značka, aj keď má ambíciu stať sa svetovou, stále chce zdieľať národnú identitu. „Farebnosť v národných farbách nezameniteľne odráža náš pôvod....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. október 2024 23:06