StoryEditor

Nové pravidlá telemarketingu: Aká je cesta k úspešnému podnikaniu?

Vedeli ste, že už vyše roka na Slovensku platia nové pravidlá priameho marketingu? Ak chcete prezentovať svoju značku prostredníctvom priamych telefonátov či SMS (alebo sa, naopak, telemarketingu chcete vyhnúť) a v novej úprave ste sa ešte nestihli zorientovať, tento článok je určený pre vás.

Z hľadiska legislatívy telemarketing spolu s hromadnými SMS či hromadnými e-mailmi spadá pod definíciu priameho marketingu, ktorým je akákoľvek forma prezentácie tovarov a služieb v písomnej či ústnej forme, zaslaná alebo prezentovaná prostredníctvom verejne dostupnej služby priamo jednej alebo viacerým účastníkom alebo používateľom. Podobne ako pri priamom e-mail marketingu, aj pri telemarketingu je základnou otázkou, komu je tento marketing určený. 

Základnými tromi kategóriami sú:

1. zákazníci, ktorých konta...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. apríl 2024 08:51