“Hlavným kampaňovým cieľom spoločnosti Kondela bol launch nového positioningu značky, ktorá chce ľuďom umožniť ľahko dosiahnuteľnú zmenu domova a uviesť nový claim - Zmeny sú ľahké, zmeny sú Kondela. Zvolili sme rozprávkovú nadsázku a maskota značky staviame do roly princa na bielom koni, ktorý príde a zachráni princeznú od jej starého gauča a zároveň poukáže na jednoduchosť zmeny akejkoľvek modernizácie vášho bývania”, predstavuje koncept kreatívny riaditeľ, Michal Pastier.
Príbeh sa ďalej bude rozvíjať v ďalších kampaniach počas roka, kde naďalej bude hlavným hrdinom fluent device značky Kondela, ktorý ako súčasť novej brandovej identity ešte v roku 2021 vytvorila brandingová agentúra GoBigname.
“Sme veľmi radi, že sa značka Kondela vrátila k nám späť do agentúry, kde svoj relaunch identity začínala ešte v roku 2021. Verím, že komunikácia prinesie dobré výsledky a naďalej rastúcu brand awareness”, hovorí Martin Blaško, CEO agentúry Darwin and the Machines.
Vizitka kampane:
Klient: KONDELA
Agentúra: Darwin and the Machines
Creative director: Michal Pastier
Strategy director: Juraj Pobjecký
Project management: Martin Blaško
Režia: Jonáš Karásek
Produkcia: Protos productions