„Moja manželka si robí zo mňa srandu, že už aj z chladničky vyskakujem. Je to tak, snažím sa ísť na kvantitu."
Sme v strede leta. Prázdninujete?
Už som po dovolenkách.
Majú podľa vás značky nárok na prázdniny v komunikácii?
Naopak, podľa mňa je leto príležitosť. Mediálne býva menej náročné, je to menej vypredané obdobie, a to je dobre pre tých, ktorí inzerujú, lebo ich je viacej vidieť. Leto je super obdobie, keď iní pauzujú, ja o to viac pridávam.
Ako sa to to celé dá dať dokopy, aby si človek aj oddýchol a súčasne, aby okolo neho nebolo príliš ticho?
Je to o vytvorení systému. Každý rok sú v decembri Vianoce a v lete ideme na dovolenky. Vždy sa na toto obdobie vopred pripravím. Publikujem každý jeden deň, dokonca aj keď manželka rodila dcéru, tak sme odtiaľ písali príspevky. Treba so všetkým počítať a zachovať periodicitu. Netreba sa však zblázniť a neustále pracovať.
Áno, ak nemáme systém, tak pred dovolenkou zažívame psychiatriu...
....a po dovolenke tiež. Opakujem, treba si nájsť správny systém. Ak chceme vyrábať a predávať produkty celý rok, tak máme aj celý rok komunikovať. Ak ideme na dlhšiu dovolenku a dáme si pauzu, tak potom sa nečudujme, že to bude mať dôsledky. Každý si musí sám vyhodnotiť, či je to pre neho ok alebo nie.
Okolo vás ale v lete rozhodne nie je ticho. Na konci júna ste napísali na svoj LinkedIn príspevok, ktorý sa začínal takýmto nadpisom: Končím v Strossle, končí Strossle. Na prvý pohľad sa mi zdalo, že na čo ma ten Filip zase chce chytiť...
...na clickbaity (smiech).
Presne. Predpokladala som, že text, ktorý bude nasledovať bude úplne odlišný a iba chcete upútať moju pozornosť. Z ďalších riadkov mi ale bolo jasné, že to myslíte vážne.
Vždy, keď tvorím príspevky, tak sa snažím, aby ľudí zaujali, aby si ich prečítali. Háčik na začiatku je veľmi dôležitý, ale zároveň sa snažím, aby nadpis sedel s obsahom, ktorý nasleduje, nech ľudia nemajú pocit, že sú oklamaní, sám to nemám rád.
Napísal som, že šesť - sedem rokov sme budovali značku, bol to pre mňa celý svet, dával som jej srdce, okolo značky bol vybudovaný tím, ale Slovensko je iba nejako veľký trh s nejako veľkou kúpyschopnosťou. Firma sa pred dvomi rokmi predala, kúpila ju veľká medzinárodná veľká spoločnosť a my sme boli kvapkou vo veľkom mori.
Môj pocit je, že slovenský trh ich nezaujímal, nedávalo im zmysel, aby sa mu venovali. Keď som videl, kam to smeruje, tak už som nechcel byť toho súčasťou. Čakal som, že ak ide o firmu, ktorá má jeden a pol miliónový ročný obrat, tak to bude dostatočne zaujímavé pre majiteľov, aby vypísal inzerát a hľadal za mňa náhradu. Nestalo sa tak, žiaden inzerát nedali a firma tak nemá žiadneho pokračovateľa, nikoho totiž ani nehľadali.
...Zostáva vám 85% na dočítanie.