Než ste nastúpili do ui42, pracovali ste vo viacerých mediálnych domoch či v cestovnej kancelárii so špecializáciou na weby. Ako projektová a produktová manažérka ste museli pokrývať širší záber. Prečo ste sa neskôr ako freelance konzultantka rozhodli zamerať sa na UX?
Ako ste povedali, online produktový manažér je veľmi veľmi široko zameraná pozícia. Musíte mať takzvaný všeobecný prehľad v mnohých sférach, či už SEO, UX, performance marketing, projektový manažment a minimálne aj aspoň základný prehľad v programovaní, aby ste dokázali viesť tím programátorov.
Po viacerých pozíciách a projektoch, ktorými som si prešla, som vtedy pochopila, že sa chcem viac profilovať ako expert, nie ako všeobecný exekutívny človek. Bolo to približne pred štyrmi rokmi, a vtedy ešte UX (User Experience) bol na Slovensku oveľa viac v plienkach ako dnes. Chytila som sa teda príležitosti, začala sa vzdelávať a vyprofilovávať sa do roly freelance UX konzultanta.
Časom ste sa presunuli do agentúrneho prostredia. V ktorom momente ste vyhodnotili, že by tu mohli byť lepšie príležitosti?
Boli vlastne dva, a čím ďalej, tým viac sa začali pretínať, až nastalo konečné rozhodnutie. Asi prekvapivo ma ako prvé dobehlo vlastné rozhodnutie osamostatniť sa v nie úplne biznisovej rovine, ale v tej ľudskej. Bolo to dokonca v čase, keď som sa odsťahovala z Bratislavy, č...
Zostáva vám 85% na dočítanie.