StoryEditor

Choroba ma zmenila. Posunula hranicu, ktorú už nie som ochotná prekročiť za každú cenu

10.08.2023, 07:00
  • Expertka na online marketing Daniela Marušková sa stará o kľúčových klientov agentúry ui42 a angažuje sa vo viacerých komunitných skupinách podporujúcich pracujúce matky a ženy.
  • Mohli ste ju vidieť aj v kampani Ligy proti rakovine, ktorej prepožičala svoju tvár a istý čas pôsobila aj na pozícii Head of marketing pre pripravovaný festival Lovestream.
  • A na pomedzí všetkých jej pracovných úspechov stojí osobná výzva – začleňovať do slovníka nepoznané slová ako nestíham, nedá sa, nemôžem.
  • S Danielou sme sa rozprávali aj o tom, ako jej pracovný život zasiahla diagnostikovaná rakovina a čo jej dodnes dáva silu k vysokým pracovným výkonom.

Než ste nastúpili do ui42, pracovali ste vo viacerých mediálnych domoch či v cestovnej kancelárii so špecializáciou na weby. Ako projektová a produktová manažérka ste museli pokrývať širší záber. Prečo ste sa neskôr ako freelance konzultantka rozhodli zamerať sa na UX?

Ako ste povedali, online produktový manažér je veľmi veľmi široko zameraná pozícia. Musíte mať takzvaný všeobecný prehľad v mnohých sférach, či už SEO, UX, performance marketing, projektový manažment a minimálne aj aspoň základný prehľad v programovaní, aby ste dokázali viesť tím programátorov.

Po viacerých pozíciách a projektoch, ktorými som si prešla, som vtedy pochopila, že sa chcem viac profilovať ako expert, nie ako všeobecný exekutívny človek. Bolo to približne pred štyrmi rokmi, a vtedy ešte UX (User Experience) bol na Slovensku oveľa viac v plienkach ako dnes. Chytila som sa teda príležitosti, začala sa vzdelávať a vyprofilovávať sa do roly freelance UX konzultanta.

Časom ste sa presunuli do agentúrneho prostredia. V ktorom momente ste vyhodnotili, že by tu mohli byť lepšie príležitosti?

Boli vlastne dva, a čím ďalej, tým viac sa začali pretínať, až nastalo konečné rozhodnutie. Asi prekvapivo ma ako prvé dobehlo vlastné rozhodnutie osamostatniť sa v nie úplne biznisovej rovine, ale v tej ľudskej. Bolo to dokonca v čase, keď som sa odsťahovala z Bratislavy, č...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-10-22 05:54:59 - Feat.: - Title: ui42 predstavuje nové kreatívne oddelenie. Do vedenia nastupujú Ondrej Kořínek a Adam Hudeček 02 - Modified: 2025-08-22 07:00:00 - Feat.: - Title: AI nástroje zvyšujú presnosť marketingovej analýzy a odhaľujú skryté trendy 03 - Modified: 2025-08-21 07:00:00 - Feat.: - Title: Od kľúčových slov po inteligentné kampane: AI transformuje SEO aj platenú reklamu 04 - Modified: 2025-08-20 10:34:49 - Feat.: - Title: AI nástroje v Social media marketingu sú už nevyhnutnosťou. Ktoré sú tie najlepšie? 05 - Modified: 2025-08-20 08:01:00 - Feat.: - Title: Čerpacia stanica Slovnaft sa počas festivalu Lovestream premení na unikátnu párty zónu so svetelnou show
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 10:15