StoryEditor

Choroba ma zmenila. Posunula hranicu, ktorú už nie som ochotná prekročiť za každú cenu

10.08.2023, 07:00
  • Expertka na online marketing Daniela Marušková sa stará o kľúčových klientov agentúry ui42 a angažuje sa vo viacerých komunitných skupinách podporujúcich pracujúce matky a ženy.
  • Mohli ste ju vidieť aj v kampani Ligy proti rakovine, ktorej prepožičala svoju tvár a istý čas pôsobila aj na pozícii Head of marketing pre pripravovaný festival Lovestream.
  • A na pomedzí všetkých jej pracovných úspechov stojí osobná výzva – začleňovať do slovníka nepoznané slová ako nestíham, nedá sa, nemôžem.
  • S Danielou sme sa rozprávali aj o tom, ako jej pracovný život zasiahla diagnostikovaná rakovina a čo jej dodnes dáva silu k vysokým pracovným výkonom.

Než ste nastúpili do ui42, pracovali ste vo viacerých mediálnych domoch či v cestovnej kancelárii so špecializáciou na weby. Ako projektová a produktová manažérka ste museli pokrývať širší záber. Prečo ste sa neskôr ako freelance konzultantka rozhodli zamerať sa na UX?

Ako ste povedali, online produktový manažér je veľmi veľmi široko zameraná pozícia. Musíte mať takzvaný všeobecný prehľad v mnohých sférach, či už SEO, UX, performance marketing, projektový manažment a minimálne aj aspoň základný prehľad v programovaní, aby ste dokázali viesť tím programátorov.

Po viacerých pozíciách a projektoch, ktorými som si prešla, som vtedy pochopila, že sa chcem viac profilovať ako expert, nie ako všeobecný exekutívny človek. Bolo to približne pred štyrmi rokmi, a vtedy ešte UX (User Experience) bol na Slovensku oveľa viac v plienkach ako dnes. Chytila som sa teda príležitosti, začala sa vzdelávať a vyprofilovávať sa do roly freelance UX konzultanta.

Časom ste sa presunuli do agentúrneho prostredia. V ktorom momente ste vyhodnotili, že by tu mohli byť lepšie príležitosti?

Boli vlastne dva, a čím ďalej, tým viac sa začali pretínať, až nastalo konečné rozhodnutie. Asi prekvapivo ma ako prvé dobehlo vlastné rozhodnutie osamostatniť sa v nie úplne biznisovej rovine, ale v tej ľudskej. Bolo to dokonca v čase, keď som sa odsťahovala z Bratislavy, č...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-12-19 12:40:34 - Feat.: - Title: Slovenské e-shopy medziročne rástli, koncom roka očakávajú vyššie tržby 02 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing? 03 - Modified: 2023-08-21 08:34:51 - Feat.: - Title: Focus na mladých: Nie je problém zasiahnuť GEN Z, ale zaujať ju (anketa Stratégií medzi expertmi digitálnych a mediálnych agentúr) 04 - Modified: 2023-08-11 06:37:41 - Feat.: - Title: Experti na e-commerce odporúčajú: Čakáme až dvojciferné prepady hrubých marží, strážte si ziskovosť 05 - Modified: 2023-08-02 06:57:26 - Feat.: - Title: Ktoré dáta rozhodujú pri výbere influencera? A prečo je stále najdôležitejší prirodzený obsah? (anketa Stratégií s členmi ADMA)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
31. október 2024 23:19