BILLA je prvou zahraničnou retailovou značkou na našom trhu. Pôsobí tu od roku 1993 a zamestnáva viac ako 4 500 ľudí. V aktuálnom tendri nehľadala nič menšie ako komunikačnú BIG IDEA, ktorá by vyústila do kontinuálnej 360-stupňovej komunikácie a na najbližšie roky vytvorila nový komunikačný koncept značky.
„BILLA je na slovenskom trhu etablovanou a silnou značkou, ktorá na svoj ďalší rozvoj potrebuje rovnako silného marketingového partnera. Agentúra MullenLowe GGK nás vo výberovom konaní presvedčila svojím dobre premysleným strategickým konceptom a inovátorským prístupom. Veríme, že nová spolupráca s MullenLowe GGK pozdvihne našu marketingovú komunikáciu na novú úroveň,“ vyjadrila sa Denisa Pernicová, head of strategic marketing BILLA Slovensko.
Siedmy najväčší zadávateľ reklamy
Podľa rebríčka TOP zadávateľov bola BILLA Slovensko za uplynulý rok siedmym najväčším zadávateľom reklamy na našom trhu. Veľkou výzvou pre značku je zjednotenie celkovej komunikácie, čo pôjde ruka v ruke s inováciami v portfóliu tovaru aj služieb.
„Mimoriadne si ceníme dôveru, ktorú nám klient prejavil v tomto tendri. Za náš agentúrny tím môžem skonštatovať len jediné: dali sme do projektu veľa energie, schopností našich ľudí aj nášho know-how. Bude nám cťou sa postarať o komunikáciu takejto výraznej značky a tešíme sa na uvedenie nového ambiciózneho konceptu,“ doplnil Marek Pajtáš, CEO agentúry MullenLowe GGK.