StoryEditorMladí uprednostňujú online a hľadajú zodpovedné značky
Podľa prieskumu komunikačnej agentúry DIVINO patria medzi top komunikačné nástroje sociálne siete a influencer marketing. Mladá generácia s veľkým nákupným potenciálom má rada humor, investuje do kvality a oceňuje spoločensky zodpovedné značky.
Mladá generácia Z dbá na produkty lahodiace oku. Viac ako 84 percent z opýtaných si produkt vyberá na základe dizajnu. Ak chcete osloviť mladých ľudí, sledujte trendy a prinášajte najmodernejšie balenia svojich produktov. Či už predávate kozmetiku, potraviny, alebo elektroniku, váš produkt musí vyčnievať z celého regálu a zaujať najviac. Za konečným rozhodnutím vložiť produkt do košíka a uskutočniť platbu však nie je len vizuál.
Podľa zistení komunikačnej agentúry DIVINO, 70 percent mladých dbá zároveň aj na kvalitu produktu a zaujíma sa o jeho zloženie. Sp...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-15 08:02:08 - Feat.: - Title: GEN Z versus Alpha. Aké sú tieto dve najmladšie generácie a čo to znamená pre marketing?
02 - Modified: 2024-09-18 11:50:38 - Feat.: - Title: GEN Z: Narodila sa do digitálneho sveta a technológie nepustí z ruky. Ako by mali značky na ňu cieliť?
03 - Modified: 2024-07-24 09:51:17 - Feat.: - Title: Bude AI na sociálnych sieťach klientom pomáhať, alebo naopak?
04 - Modified: 2024-03-05 11:29:30 - Feat.: - Title: Jakub Goda: Cenzúra na internete? Naopak, máme extrémne široký priestor na prejavenie názoru
05 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu