StoryEditor

Mladí uprednostňujú online a hľadajú zodpovedné značky

20.08.2023, 14:17

Podľa prieskumu komunikačnej agentúry DIVINO patria medzi top komunikačné nástroje sociálne siete a influencer marketing. Mladá generácia s veľkým nákupným potenciálom má rada humor, investuje do kvality a oceňuje spoločensky zodpovedné značky.

Mladá generácia Z dbá na produkty lahodiace oku. Viac ako 84 percent z opýtaných si produkt vyberá na základe dizajnu. Ak chcete osloviť mladých ľudí, sledujte trendy a prinášajte najmodernejšie balenia svojich produktov. Či už predávate kozmetiku, potraviny, alebo elektroniku, váš produkt musí vyčnievať z celého regálu a zaujať najviac. Za konečným rozhodnutím vložiť produkt do košíka a uskutočniť platbu však nie je len vizuál.

Podľa zistení komunikačnej agentúry DIVINO, 70 percent mladých dbá zároveň aj na kvalitu produktu a zaujíma sa o jeho zloženie. Sp...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-09-22 11:38:00 - Feat.: - Title: Ak chceme lepšiu budúcnosť, treba ísť voliť, hovorí v novej kampani Slovenská sporiteľňa 02 - Modified: 2023-08-21 14:20:30 - Feat.: - Title: Nová kampaň Slovenskej sporiteľne ukazuje ako je na tom Slovensko s prosperitou 03 - Modified: 2023-08-21 08:34:51 - Feat.: - Title: Focus na mladých: Nie je problém zasiahnuť GEN Z, ale zaujať ju (anketa Stratégií medzi expertmi digitálnych a mediálnych agentúr) 04 - Modified: 2023-08-02 09:35:08 - Feat.: - Title: Sociálne siete ovplyvňujú všetky generácie. Sú už aj ziskovým nástrojom? 05 - Modified: 2023-08-10 13:20:44 - Feat.: - Title: PR ako „panské huncútstvo“? Naopak. Pre rozvíjajúce sa firmy môže byť užitočnejší, než si myslíte
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
01. október 2023 06:50