StoryEditor

Nová kampaň Slovenskej sporiteľne ukazuje ako je na tom Slovensko s prosperitou

21.08.2023, 14:27
Autor:
redred

Slovensko bude len také krásne, aké krásne budú jeho čísla, hovorí v novej kampani Slovenská sporiteľňa. V unikátnom Indexe prosperity porovnávajú analytici Slovenskej sporiteľne našu krajinu s ostatnými štátmi Európskej únie.

Výsledné 23. miesto z 27 nie je lichotivým výsledkom. Najväčšia slovenská banka sa aj pomocou kampane bude snažiť priblížiť čo najširšej skupine ľudí dôležitosť čísel v ich živote. 

image

Slovenská sporiteľňa - digitalizácia.

Štvrté najhoršie školstvo v únii. Doteraz sme dobehli priemer ekonomiky Európskej únie len na 80 percent. A čo je najdôležitejšie – celkovo žijeme kratšie a v zdraví len 57 rokov, čo je o 5 rokov menej ako Česko a o 13 menej ako Švédsko.

image

Slovenská sporiteľňa - úroveň ekonomiky.

„Ako zodpovedný líder chceme aj v kontexte blížiacich sa volieb formovať verejnú diskusiu a mienku smerom k témam, ktoré sú dôležité pre budúcnosť a prosperujúcu krajinu. Aby sa Slovensko stalo krajinou, ktorá má víziu, ktorá má potenciál a kde sa oplatí žiť a podnikať. Hlavným posolstvom kampane sú dôležité čísla pre budúcnosť Slovenska.Mali by sme mať ako spoločnosť ambíciu posúvať sa k prosperite v dlhodobom horizonte. A presne preto potrebujeme vedieť, kde sme dnes a na to dáva Index prosperity unikátny pohľad,“ vysvetľuje Dáša Juríková, riaditeľka Brand HUBu Slovenskej sporiteľne.

image

Slovenská sporiteľňa - školstvo.

Dôležitým začiatkom je event, ktorý sa uskutoční v utorok 22. augusta – ekonomický talk #RATAMEsBUDUCNOSTOU. Výsledky Indexu prosperity Slovenska budú prezentovať Mária Valachyová a David Navrátil, hlavní ekonómovia Slovenskej a Českej sporiteľne.

image

Slovenská sporiteľňa - zdravie.

V panelovej diskusii sa o potrebe inovácií, vedy, výskumu a vzdelávania budú rozprávať s Máriou Bielikovou z KInIT, Petrom Kolesárom z Civitty, Ivanom Miklošom z MESA10 a Petrom Krutilom zo Slovenskej sporiteľne.

image

Slovenská sporiteľňa - šťastie.

Kampaň aj mediaevent má výraznú vizuálnu a zvukovú linku. Originálne výšivky vytvorené z čísiel dôležitých pre budúcnosť našej krajiny, ľudia uvidia v digitálnych formátoch, brandingoch, stránok, sociálnych sieťach, ale aj na obecných nástenkách. Audio a video formáty budú rovnako silne zastúpené v digitále, na sociálnych sieťach, v obecných rozhlasoch a napríklad budú nasadené aj na všetkých kanáloch Šláger TV.

Vizitka kampane

Klient: Slovenská sporiteľňa

PR Agentúra: DIVINO, Ateliér Pútnici

Creative Directors: Peter Rajčák, Denisa Pajkošová

Art Director/Design: Denisa Pajkošová, Marek Menke

Copywriter: Peter Rajčák, Anita Murinčáková

Strategy Director: Simona Mištíková

Account Management: Anita Murinčáková, Ema Beňová

Produkcia: Crossline

Postprodukcia: TruKru Studio

Hudba: Matúš Široký

Mediálna Agentúra: Wavemaker

Account Management: Michal Vážny

Content strategy: Denisa Turányiová

Digital media: Peter Povýšil

01 - Modified: 2025-11-28 12:11:57 - Feat.: - Title: Roman Jazudek: Reach je takmer všetko. Aj v B2B marketingu 02 - Modified: 2025-11-25 12:53:47 - Feat.: - Title: Slovenská sporiteľňa prináša vianočný spot. Jej ústrednou postavou je oslík 03 - Modified: 2025-11-04 09:59:32 - Feat.: - Title: Expertka na trendy: Naše deti budú pracovať v zamestnaniach, ktoré si ani nevieme predstaviť 04 - Modified: 2025-10-31 11:57:23 - Feat.: - Title: Pozitívne emócie vyhrávajú aj v B2B. Ukazuje to nová kampaň Slovenskej sporiteľne 05 - Modified: 2025-09-17 11:41:56 - Feat.: - Title: IntellCRE mieri na najväčší realitný trh v USA. Startup podporí aj Slovenská sporiteľňa
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. november 2025 12:55