Kampaň sa objavuje aj v exteriéroch Bratislavského kraja.
StoryEditor

Jandl si posvietil na pitnú vodu. V kampani pre Bratislavskú vodárenskú spoločnosť

25.08.2023, 10:22
Autor:
redred

Z pohľadu art direction stavila agentúra na pôsobivý štylizovaný prístup, ktorý pracuje s dominantnou farbou BVS a v mestskom priestore tak pútavo komunikuje fakty o pitnej vode.

image

Nová kampaň pre BVS od Jandl.

Keď si ráno napúšťame pohár vody z vodovodu, málokto z nás sa zamýšľa nad tým, aké máme na Slovensku šťastie na mimoriadne kvalitnú vodu. Obzvlášť to platí v Bratislavskom kraji, kde z kohútikov tečie jedna z najkvalitnejších vôd nielen na Slovensku, ale aj v strednej Európe. Kvalitnú vodu pre 750 000 obyvateľov v Bratislavskom kraji a okolí dodáva Bratislavská vodárenská spoločnosť.

Vybudovať povedomie o kvalite pitnej vody a zároveň o značke BVS bolo cieľom najnovšej kampane, ktorú už tradične pripravila agentúra Jandl.

image

Pravda o pitnej vode.

Kampaň širokej verejnosti prináša zaujímavé fakty o pitnej vode v bratislavskom regióne. Na základe týchto faktov potom buduje povedomie o značke a jej produkte.

Z pohľadu art direction stavila agentúra na pôsobivý štylizovaný prístup, ktorý pracuje s dominantnou farbou BVS a v mestskom priestore tak pútavo komunikuje fakty o pitnej vode a o Bratislavskej vodárenskej spoločnosti. Napríklad, že BVS denne zásobuje pitnou vodou takmer trištvrte milióna ľudí, od Bratislavy až po Skalicu, alebo že vďaka prirodzenej filtrácii je voda tak kvalitná, že by ju bez úprav bolo možné piť priamo zo studní.

Strategickým zámerom kampane bolo vyzdvihnúť skutočnosť, že pitná voda predstavuje naše bohatstvo a že na Slovensku máme šťastie na kvalitné zdroje pitnej vody.

image

Kampaň pre BVS pripravila agentúra Jandl.

Kampaň môžete od začiatku augusta vidieť v uliciach Bratislavy a tiež v online priestore. Stretávať sa s ňou budeme až do konca októbra.

Agentúra Jandl pracuje na kampaniach pre BVS už tretí rok. V minulosti pre tohto klienta pripravila napríklad kampaň s faktúrou, ktorú si zákazníci mohli zasadiť, či edukačnú kampaň, ktorá širokú verejnosť vzdelávala o tom, čo všetko nepatrí do kanalizácie.

"Veríme, že najnovšia kampaň nadviaže na tradíciu úspešnej spolupráce medzi agentúrou Jandl a Bratislavskou vodárenskou spoločnosťou," informovala agentúra Jandl.

image

Nová kampaň pre BVS:

Vizitka kampane:

Creative Director: Alexandru Strimbeanu

Copywriter: Viliam Šedivý

Art Director: Lukáš Fecko

Marketing Strategist: Jakub Kováč

SocialMedia Manager: Sabína Kubrická

Media Strategist: David Štefečka

Account Manager: Tomáš Čermák

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. september 2024 08:48