StoryEditor

Kampaň Moji milí Slováci oslavuje celosvetový úspech

31.08.2023, 13:27
Autor:
redred

Projekt Slovenskej sporiteľne a Zaraguzy sa prebojoval medzi tri najúspešnejšie v kategórii Best Digital and Social Media v súťaži World Public Relations and Communication Awards.

Do tejto súťaže vybrala prácu odborná porota československej komunikačnej súťaže Zlatý středník, ktorú organizuje odborová organizácia PR Klub.

Medzi TOP3 projekty sa okrem Moji milí Slováci dostal aj práca  „Chytrej výčap“ Plzeňského Prazdroja a agentúry Svengali Communications.

image

Chytrej vyčap

Prvý úspešný projekt “Moji milí Slováci” sa sústredil na podporu slovenskej spoločnosti v turbulentnom čase inovatívnym využitím technológie syntetizácie hlasu. „Oživili sme hlas nezabudnuteľného Jula Satinského, ktorý svojím humorom povzbudil národ k optimizmu. Táto integrovaná kampaň postavená na technológii ukrajinského startupu Respeecher sa stala najznámejšou kampaňou sporiteľne za poslednú dekádu,” vysvetľuje Dáša Juríková, riaditeľka Brand HUBu Slovenskej sporiteľne. O víťazstvo bude bojovať v kategórii Best Digital and Social Media.

V reakcii na energetickú krízu sme vlani spustili projekt Šikovnej výčap, ktorý pomôže krčmárom znížiť spotrebu energií a vody v rámci výčapu, a tým im ušetrí náklady. Zároveň tým znížime environmentálny vplyv čapovaného piva. To zapadá do dlhodobej stratégie Prazdroja – rozvíjať unikátnu českú pivnú kultúru a zároveň sa správať zodpovedne a udržateľne. A vďaka komunikácii projektu sa nám navyše podarilo priviesť pozornosť českých i svetových médií, verejnosti a kľúčových stakeholderov k tejto téme,“ hovorí Pavlína Kalousová, riaditeľka firemných vzťahov a komunikácie Plzeňského Prazdroja.

Finálne umiestnenie projektov prihlásených do československého Zlatého středníka sa dozvieme v druhej polovici septembra, keď budú vyhlásené výsledky svetových PR cien na slávnostnom galavečere v indickom Chennai, kde sa tento rok uskutoční globálny kongres členských organizácií Global Alliance for Public Relations and Reputation Management.

 

 

01 - Modified: 2025-12-02 10:10:44 - Feat.: - Title: Billa Online prichádza do Mlynice: Zaraguza uspela v ďalšom tendri 02 - Modified: 2025-11-28 12:11:57 - Feat.: - Title: Roman Jazudek: Reach je takmer všetko. Aj v B2B marketingu 03 - Modified: 2025-11-25 12:53:47 - Feat.: - Title: Slovenská sporiteľňa prináša vianočný spot. Jej ústrednou postavou je oslík 04 - Modified: 2025-11-04 09:59:32 - Feat.: - Title: Expertka na trendy: Naše deti budú pracovať v zamestnaniach, ktoré si ani nevieme predstaviť 05 - Modified: 2025-10-31 11:57:23 - Feat.: - Title: Pozitívne emócie vyhrávajú aj v B2B. Ukazuje to nová kampaň Slovenskej sporiteľne
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 07:10