Andrea Jurgošová pracuje od apríla 2023 v agentúre MullenLowe GGK ako Junior Copywriter/Ideamaker. K reklame sa dostala už počas štúdia marketingovej komunikácie na Univerzite Komenského v Bratislave, ktoré tento rok v máji úspešne ukončila. V tejto brandži je tak mladým nováčikom, no už teraz má našliapnuté na hviezdnu kariéru. Vo voľnom čase rada športuje, obľubuje turistiku a všade so sebou nosí slúchadlá, aby si mohla pustiť dobrú hudbu.
Čo máte teraz nové, na čom aktuálne pracujete?
Aktuálne som u nás v agentúre v tíme Tipos, čiže to je klient, ktorému sa primárne venujem. Vymýšľame rôzne kampane, TV spoty, spolupracujeme so slovenskými športovcami na CSR projekte Radosť víťazí a potom sa venujem textom všetkého druhu v online aj v offline. Tých je pri Tipos-e celkom dosť. Občas mi do toho skočia klienti ako Eurovea alebo Lesoochranárske zoskupenie VLK.
Ako ste sa dostali k súčasnej práci?
Ťažko, počas školy to bol totiž začarovaný kruh. Študentské stáže často požadovali prax, ktorú ako študent nemáte (ak nepočítate kampane, k...
Zostáva vám 85% na dočítanie.