StoryEditor

ČSOB novou kampaňou pokračuje v koncepte predstavovania smart sveta ich služieb

10.10.2025, 12:20
Autor:
michmich

Na jeseň prichádza ČSOB s novou imidžovou kampaňou „BORN TO BE SMART“. Tú pripravila agentúra MullenLowe GGK.

„Pred rokom sme predstavili náš nový komunikačný koncept so Sférou a novým claimom Každý deň smart. Slovo smart pritom nevnímame iba ako ekvivalent k digitálnosti vo finančnom svete, ktorá je dnes viac samozrejmosťou než novinkou, ale ako širokú škálu možností, ktoré klientom a klientkam prinášame pri správe ich financií vrátane treťostranových riešení. A ako to povedať výstižnejšie než slovami Born to be... SMART,“ uviedla manažérka oddelenia komunikácie ČSOB Anna Jamborová.

image

Nova kampaň ČSOB banky BORN TO BE SMART.

Nová kampaň dramatizuje moment vstupu do smart sveta. Smart svet tu je. Je medzi nami, máme ho na dosah. Je skvelé užívať si ho. Ale je smart vedieť, kde sa začína. Spot tak jednoduchou metaforou hovorí o otvorení účtu v banke, ktorá je smart.

„Takto pred rokom sme odštartovali nový koncept pre ČSOB a povedali sme si, že to oslávime a ešte výraznejšie a hlasnejšie odkomunikujeme našu tému smart sveta. ČSOB je skrátka pre každého, kto sa cíti smart alebo chce byť smart, kto je takpovediac pre smart svet zrodený. Výrazným prvkom spotu je nesmrteľná hitovka, ktorá nás inšpirovala k idei Born to be Smart a ktorá dodáva spotu drajv,“ vysvetlil Peter Ižo, associate creative director agentúry MullenLowe GGK.

Kampaň bude prebiehať v TV, OOH, printe v online a na sociálnych sieťach.

Vizitka kampane:

Klient: ČSOB

Agentúra: MullenLowe GGK

Réžia: Maximilian Turek

Kameraman: Oliver Záhlava

Chief Creative Officer: Vlado Slivka

Associative Creative Director: Peter Ižo

Art Director: Milan Malý

Copywriter: Peter Ižo, Marek Konečný

Strategy Director: Adam Horecký

Unit Account Director: Katarína Prikler

Account Manager: Zuzana Božeková

Fotograf: Šymon Kliman

Produkcia: ProtosProductions

Executive Producer: Michal Hlavačka

Line Producer: Zuzana Ulbrichtová

Zvuk: Zvukové štúdio K2

Hudba: Viktor Hazard, FATMUSIC

01 - Modified: 2025-11-26 09:57:56 - Feat.: - Title: COOP Jednota v novej kampani formátu TEMPO spája známe postavy a nečakané prvky 02 - Modified: 2025-11-13 13:47:44 - Feat.: - Title: 365.bank 17. novembra symbolicky prenechá svoj televízny reklamný priestor divadlám 03 - Modified: 2025-11-13 08:09:12 - Feat.: - Title: Spoznať kvalitu skla RONA v Lidli sa oplatí. Odkazuje Peter Sklár v novej kampani 04 - Modified: 2025-11-12 12:56:15 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň BILLA: Vianoce sú, keď nezabúdame byť ľuďmi 05 - Modified: 2025-10-31 14:47:43 - Feat.: - Title: Aj FOMO sa dá skipnúť, odkazuje VÚB banka
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. november 2025 06:54