„Pred rokom sme predstavili náš nový komunikačný koncept so Sférou a novým claimom Každý deň smart. Slovo smart pritom nevnímame iba ako ekvivalent k digitálnosti vo finančnom svete, ktorá je dnes viac samozrejmosťou než novinkou, ale ako širokú škálu možností, ktoré klientom a klientkam prinášame pri správe ich financií vrátane treťostranových riešení. A ako to povedať výstižnejšie než slovami Born to be... SMART,“ uviedla manažérka oddelenia komunikácie ČSOB Anna Jamborová.
Nová kampaň dramatizuje moment vstupu do smart sveta. Smart svet tu je. Je medzi nami, máme ho na dosah. Je skvelé užívať si ho. Ale je smart vedieť, kde sa začína. Spot tak jednoduchou metaforou hovorí o otvorení účtu v banke, ktorá je smart.„Takto pred rokom sme odštartovali nový koncept pre ČSOB a povedali sme si, že to oslávime a ešte výraznejšie a hlasnejšie odkomunikujeme našu tému smart sveta. ČSOB je skrátka pre každého, kto sa cíti smart alebo chce byť smart, kto je takpovediac pre smart svet zrodený. Výrazným prvkom spotu je nesmrteľná hitovka, ktorá nás inšpirovala k idei Born to be Smart a ktorá dodáva spotu drajv,“ vysvetlil Peter Ižo, associate creative director agentúry MullenLowe GGK.
Kampaň bude prebiehať v TV, OOH, printe v online a na sociálnych sieťach.
Vizitka kampane:
Klient: ČSOB
Agentúra: MullenLowe GGK
Réžia: Maximilian Turek
Kameraman: Oliver Záhlava
Chief Creative Officer: Vlado Slivka
Associative Creative Director: Peter Ižo
Art Director: Milan Malý
Copywriter: Peter Ižo, Marek Konečný
Strategy Director: Adam Horecký
Unit Account Director: Katarína Prikler
Account Manager: Zuzana Božeková
Fotograf: Šymon Kliman
Produkcia: ProtosProductions
Executive Producer: Michal Hlavačka
Line Producer: Zuzana Ulbrichtová
Zvuk: Zvukové štúdio K2
Hudba: Viktor Hazard, FATMUSIC

