StoryEditor

Leopard Production: Zlatý klinec bol pre nás výnimočný event

22.09.2023, 08:48
Autor:
lezlez

Tender na zorganizovanie eventu Zlatý klinec 2023 s témou Age Of A.I. vyhrala agentúra Leopard Production. Výberovú komisiu presvedčila inovatívnym prístupom ako koncept, ktorý vznikol v agentúre Wiktor Leo Burnett, uchopila. Podrobnosti o kreatíve aj produkcii eventu nám prezradil Business Development Manager agentúry Lukáš Kočiš.

Ako ste s témou Age of A.I.pracovali pred eventom aj počas neho?

Téma je aktuálna a veľmi páčivá, my tou témou v agentúre žijeme už istý čas a preto bolo pre nás veľmi prirodzené sa do nej vžiť. Potešilo nás, že prišiel jeden z prvých eventov, aj keď nie prvý, v ktorom sme mohli naplno využiť všetky aktuálne získane informácie a pretaviť ich do eventu.

image

Zlatý klinec event

image

Zlatý klinec event

image

Zlatý klinec event

image

Zlatý klinec event

image

Zlatý klinec event

Umelá inteligencia bola výraznou súčasťou vizuality aj obsahu. Čo bolo pre vás technologicky aj kreatívne najťažšie?

Nielen tu, ale celkovo pri eventoch je najťažšie zladiť všetku technológiu a keďže tu tej technológie bolo naozaj veľa, bolo treba vychytať všetky možne problémy už v úvodnej fáze a nájsť spôsob, ako budú jednotlivé systémy spolu fungovať. Snažili sme sa A.I. zapojiť do každej jednotlivej zložky eventu, napríklad pri vytváraní zvukových jinglov, nástupových jinglov, grafike, tvorbe animácií jednotlivých kategórií... Najťažšie bolo asi samotné spracovanie A.I. bytosti, ktorá spolumoderovala event. Riešili sme nielen jej estetické stvárnenie ale aj ideologické, ako by takáto entita mohla vyzerať, fungovať, aký by malo mať hlas, vyjadrovanie a podobne.

image

Zlatý klinec je lokálna oslava odvahy, rozmýšľania a kvality. Teší ma úprimná snaha poroty otvorene zdieľať názory

Zaujímavo ste vyriešili aj dvojicu moderátorov. Ste spokojní s ich výkonom, hlavne toho, ktorý hral úlohu AI?

(smiech) S AI sme spokojní. Spokojní sme boli s obidvomi moderátormi, pretože to aj pre nich bola ťažká skúška. Vzájomná interakcia dvoch moderátorov, ktorí sa nevidia, je sama o sebe veľmi náročná. Vžiť sa do role AI a dokázať sa sústrediť dve a pol hodiny na také množstvo textu bolo o to náročnejšie, že Roman Juraško musel reagovať aj na dianie na stagei, rovnako ako Jakub Ťapák, ktorý sa musel sústrediť na všetkých oceňovaných, na svoj text a k tomu ešte aj na AI.

Bol pre agentúru tento event, ktorého sa zúčastnila kreatívno-marketingová brandža výnimočným?

Pre nás bol výnimočný v mnohých smeroch. V prvom rade inovatívnym prístupom, v druhom priestorom, ktorý svojou kompaktnosťou dokázal plnohodnotne nahradiť Istropolis a v neposlednom rade celým tímom na čele s Matúšom Bielikom, Róbertom Slimákom, Lukášom Račekom a kolektívom Leopardu, ktorých nadšenie sa pretavilo do samotnej realizácie.

image

Zlatý klinec 2023: Presne takto by sa mala robiť moderná reklama

Partnermi súťaže Zlatý klinec 2023 sú:

Shutterstock - partner kategórie VIZUÁL

Ticketportal - partner kategórie OOH

Tatra banka - partner kategórie CRAFT

ŠKODA AUTO Slovensko - partner kategórie DESIGN

SPP - partner kategórie AUDIOREKLAMA

Eallin Nomad - partner kategórie FILM

Kooperativa - partner kategórie DIGITAL

TV JOJ - partner kategórie MEDIA

Fresh Corner - partner kategórie PROMO & ACTIVATION

Slovenská sporiteľňa - partner kategórie KREATIVITA V PR

Kontentino - partner kategórie KAMPAŇ

Súťaž Zlatý klinec je súčasťou slovenského reklamného priemyslu každoročne, už od roku 1994. Je organizovaná spoločnosťou Ad Awards Association, s. r. o. a pod záštitou Klubu reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director‘s Club Slovensko (ADC) a mesačníka Stratégie.

image

Zlatý klinec 2023: Poznáme výsledky. Toto sú najkreatívnejšie reklamy roka

 

01 - Modified: 2024-05-02 07:51:05 - Feat.: - Title: Lukáš Kočiš: Urobíme aj 80 tendrov za rok, každý stojí tisícky eur 02 - Modified: 2023-12-12 11:08:21 - Feat.: - Title: Kvalitná produkcia nezachráni nekvalitnú ideu, zhodujú sa zástupcovia produkčných spoločností 03 - Modified: 2023-11-14 13:46:13 - Feat.: - Title: Leopard Production má šancu na eventového Oscara 04 - Modified: 2023-10-31 10:21:39 - Feat.: - Title: V roku 2024 bude na eventoch populárna umelá inteligencia aj cielenie na Gen Z (Anketa Stratégií) 05 - Modified: 2023-10-27 09:04:24 - Feat.: - Title: Live eventy sú dôležité na budovanie brandu aj získavanie nových obchodných partnerstiev (Anketa Stratégií)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. máj 2024 10:36