StoryEditor

Pečte na zimu! Čedok podporí priame lety do exotiky novou kampaňou s použitím AI

22.09.2023, 11:17
Autor:
redred

Cestovná kancelária predstavila novú kampaň, ktorá bude propagovať priame lety do exotických destinácií. Hlavnú úlohu hrá animovaný perníček a slogan „Pečte na zimu!“ Zimná postavička ukáže, že stojí za to v zimnom období radšej odletieť na dovolenku a užívať si pláž, more, koktaily a ďalšie zážitky.

Českých aj slovenských turistov bude cestovná agentúra lákať napríklad na Srí Lanku, kam už od jesene začne lietať nová linka priamo z Prahy. Medzi ďalšie miesta patrí Madagaskar s typickými lemurmi, Zanzibar, Dominikánska republika, Keňa či Omán.

Prvýkrát v histórii firmy bola pre tvorbu vizuálov použitá aj umelá inteligencia. Komunikačná linka a grafika vznikala pod taktovkou interného tímu Čedoku v spolupráci s agentúrami Ogilvy Performance Marketing zo skupiny WPP a YDEAL, ktorá práve na revolúcii AI v marketingu stavia.

„Zájazdy do exotiky a priame lety Dreamlinerom sa stali v posledných troch rokoch našou vlajkovou loďou, preto spúšťame pred zahájením ďalšej zimnej sezóny novú marketingovú kampaň, v ktorej sa zameriame na jednotlivé destinácie, ale aj na hlavné dôvody, prečo ľudia chcú cestovať v zime do zahraničí. Vyhnúť sa aspoň na chvíľu chladnému počasiu, načerpať energiu a utiecť aj pred vianočným zhonom. Dovolenky v exotike sú u Čechov stále populárnejšie a lety bez medzipristátia turistom šetria peniaze, a navyše aj hodiny na prestupoch,“ predstavila kampaň Edita Rendlová, riaditeľka predaja a marketingu Čedoku.

image

Čedok.

Hlavná postava perníčka sa objaví v televízii, rádiu, vo vybraných tlačených médiách, na LCD obrazovkách, ale aj v pražskom metre. Najčastejšie sa s kampaňou cestovatelia stretnú v online komunikácii Čedoku, na webových stránkach alebo na sociálnych sieťach, ale aj prostredníctvom bannerovej reklamy, ktorú koordinuje programatickým nákupom tím Ogilvy Performance Marketing. „Piecť na zimu“ sa bude od septembra do konca zimnej sezóny s hlavným zacielením kampane na jeseň, kedy Česi dovolenku v exotike plánujú najčastejšie.

„Naším cieľom bolo vytvoriť reklamu na rôzne cieľové skupiny, ktorá bude milá, zaujme a odlíši Čedok od konkurencie, čo v tomto segmente nie je jednoduchá úloha. Preto sme hľadali spôsob, ako vniesť do typických scén s plážami, morom a palmami trochu vtipu. Vznikol nápad so zimnou postavičkou, ktorá si rovnako ako turisti užíva dovolenku na pláži. Z nich nakoniec vyšiel perníček ako hlavný hrdina kampane. Navyše sme si pri tvorbe pomohli umelou inteligenciou. Je to druhá televízna reklama, kde sme využili AI, ale po prvýkrát s nástrojmi, ktoré na trhu pred pol rokom ešte vôbec neexistovali,“ doplnili Vít Kozikowski, Art Director agentúry YDEAL a Petr Struna, Managing Director z Ogilvy Performance Marketing.

Prehľad diaľkových destinácií v rámci Čedoku:

Destinácia:                   Krajina:                           Odletové letisko:                        Dopravca:

Colombo                        Srí Lanka                         Bratislava                                   LOT Polish Airlines NOVINKA

Krabi                              Thajsko                            Praha                                         LOT Polish Airlines

Mombasa                       Keňa                                Praha                                         LOT Polish Airlines NOVINKA

Muscat                           Omán                               Praha                                         Smartwings

Nosy Be                         Madagaskar                     Praha                                         LOT Polish Airlines

Phuket                           Thajsko                             Brno                                           Neos - NOVINKA

Punta Cana                  Dominikánska republika   Praha                                          LOT Polish Airlines

Zanzibar                        Tanzánia                           Praha                                         LOT Polish Airlines

01 - Modified: 2024-04-16 08:31:02 - Feat.: - Title: AI: Najdôležitejšie nástroje, ich silné a slabé stránky 02 - Modified: 2024-01-17 11:15:16 - Feat.: - Title: Agentúry využívajú AI nástroje prevažne na analýzu dát a zlepšenie cielenia kampaní 03 - Modified: 2024-02-09 08:00:00 - Feat.: - Title: ADMA názor: Ktoré trendy treba sledovať a na ktoré zabudnúť? 04 - Modified: 2024-02-15 10:45:13 - Feat.: - Title: František Štrupl z Google: Zákazník sa dnes správa ako produktový detektív 05 - Modified: 2023-11-24 08:31:56 - Feat.: - Title: XTB má oddelenie umelej inteligencie. Povedie ho Tomasz Gawron
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 03:16