StoryEditor

Ak chceme lepšiu budúcnosť, treba ísť voliť, hovorí v novej kampani Slovenská sporiteľňa

22.09.2023, 13:38
Autor:
redred

Najväčšia slovenská banka sa spolu so svojou nadáciou spojila s iniciatívou PRETO VOLÍM/CHCEM TU ZOSTAŤ a prepojila jej message s aktuálnou kampaňou o Indexe prosperity. Zároveň prenecháva pre iniciatívu svoj priestor v televíznej kampani.

Sporiteľňa chce upozorniť na súčasný stav ekonomiky krajiny, ktorá je momentálne na úrovni 80 percent ekonomiky Európskej únie a to, že práve voľby majú moc ovplyvniť, akým smerom sa krajina bude vyvíjať.

„V predvolebnom čase sa snažíme formovať verejnú diskusiu kľúčovými ekonomickými číslami. Zverejnili sme index prosperity a špeciálnymi kampaňovými formátmi sa snažíme štartovať uvažovanie o budúcnosti našej krajiny, vrátane motivácie zúčastniť sa volieb, neodchádzať. Ako Nadácia Slovenskej sporiteľne sme hrdým podporovateľom iniciatívy Chcem tu zostať - pretovolim.sk,“ komentuje iniciatívu Dáša Juríková, riaditeľka Brand HUBu Slovenskej sporiteľne.

Index prosperity, ktorý vytvorili analytici Slovenskej sporiteľne, mapuje stav slovenskej ekonomiky, školstva, vedy, demokracie a množstva ďalších oblastí, ktoré ovplyvňujú kvalitu života v krajine. Počas predvolebného obdobia sa politické kampane často venujú skôr emóciám ako skutočným ukazovateľom stavu krajiny. Preto banka spojila silu analytických dát s odkazom iniciatívy PRETO VOLÍM/CHCEM TU ZOSTAŤ.

image

SLSP.

Veľa mladých plánuje z krajiny odísť, 30. septembra však majú príležitosť vývoj celej spoločnosti ovplyvniť na voľbách. Pretovolim.sk vyzýva mladých, aby svoj hlas nenechali prepadnúť a aktívne prispeli k lepšej budúcnosti Slovenska. Jej ambasádori sú prezidentka Zuzana Čaputová, influencerka Veronika Cifrová Ostrihoňová a hokejista Michal Handzuš.

Kampaň bude nasadená na Markíze a TV JOJ počas predvolebného týždňa od 22. do 28. septembra. Je podpísaná Nadáciou Slovenskej sporiteľne a odkazuje na web pretovolim.sk

image

SLSP.

Vizitka kampane

Klient: Slovenská sporiteľňa

PR Agentúra: DIVINO, Ateliér Pútnici

Creative Directors: Peter Rajčák, Denisa Pajkošová

Art Director/Design: Denisa Pajkošová, Marek Menke

Copywriter: Peter Rajčák, Anita Murinčáková

Strategy Director: Simona Mištíková

Account Management: Anita Murinčáková, Ema Beňová

Produkcia: Crossline

Postprodukcia: TruKru Studio

Hudba: Matúš Široký

Mediálna Agentúra: Wavemaker

Account Management: Michal Vážny

Content strategy: Denisa Turányiová

Digital media: Peter Povýšil

01 - Modified: 2025-11-28 12:11:57 - Feat.: - Title: Roman Jazudek: Reach je takmer všetko. Aj v B2B marketingu 02 - Modified: 2025-11-25 12:53:47 - Feat.: - Title: Slovenská sporiteľňa prináša vianočný spot. Jej ústrednou postavou je oslík 03 - Modified: 2025-11-04 09:59:32 - Feat.: - Title: Expertka na trendy: Naše deti budú pracovať v zamestnaniach, ktoré si ani nevieme predstaviť 04 - Modified: 2025-10-31 11:57:23 - Feat.: - Title: Pozitívne emócie vyhrávajú aj v B2B. Ukazuje to nová kampaň Slovenskej sporiteľne 05 - Modified: 2025-09-17 11:41:56 - Feat.: - Title: IntellCRE mieri na najväčší realitný trh v USA. Startup podporí aj Slovenská sporiteľňa
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. december 2025 10:59