StoryEditor

VSE v kampani hľadá východniarske názvy pre svoje produkty. Ponúka za ne až 3-tisíc eur

28.09.2023, 13:13
Autor:
redred

Kreatívny koncept pochádza z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett.

Východoslovenská energetika chce podporiť znalosť svojho portftólia pre kúrenie, chladenie a fotovoltiku.  V novej kampani VSE predstavuje svoje produkty kúrenia, chladenia a fotovoltiky nezvyčajným spôsobom – vyzýva východniarov, aby pre ne vymysleli východniarske mená. Za odmenu ponúka až 3-tisíc eur na nákup jedného z produktov. 

V druhej fáze kampane bude značka tie najlepšie názvy od zákazníkov využívať na komunikáciu svojho portfólia zariadení. 

„Chceli sme posilniť hrdosť východniarov na to, že majú vo svojom regióne silného a spoľahlivého partnera, akým je VSE. Preto sme ich pozvali priamo do deja. S novými názvami budeme pracovať dlhodobo, takže každý zákazník má šancu byť súčasťou príbehu,“ opisuje kreatívny návrh copywriter WLB, Ladislav Macko. 

image

Nová kampaň VSE

image

Nová kampaň VSE

image

Nová kampaň VSE

Nové kreatívne mená pre produkty od VSE budú môcť zákazníci zadávať cez kampaňovú stránku www.povychodnarsky.sk do 4. októbra. V online hlasovaní potom rozhodnú opäť samotní východniari, ktoré nové meno je pre tepelné čerpadlo, kotol či fotovoltiku najlepšie. 

Východ máme nielen v názve, ale aj v srdci, preto sme do zadania okrem produktovej propozície zakomponovali aj našu príslušnosť k regiónu. Agentúra Wiktor Leo Burnett to navyše okorenila správnou dávkou humoru, čo je v reklame vždy veľmi osviežujúce. Veľmi sa tešíme, aké názvy naši kreatívni zákazníci vymyslia,“ zhrnula marketingová riaditeľka VSE, Beáta Kullová.   

Vizitka kampane

Klient: Východoslovenská energetika a.s.

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Creative Director: Martin Motáček, Peter Kačenka

Strategy Director: Vladimír Lefík

Graphic Designer: Richard Sokol

Copywriter: Ladislav Macko

Account Manager: Romana Juhásová

 

 

 

 

 

01 - Modified: 2023-09-27 09:08:49 - Feat.: 0 - Title: Toto nie je práca, ktorá sa dá odsedieť a pretrpieť. Musíte ju chcieť
01 - Modified: 2021-07-20 11:34:22 - Feat.: - Title: Až 74 percent detí verí, že budúcnosť má byť zelená. Naša generácia rozhoduje, či vôbec nejaká bude 02 - Modified: 2021-04-06 07:25:09 - Feat.: - Title: O digitálny priestor Východoslovenskej energetiky sa bude starať agentúra Promiseo 03 - Modified: 2017-08-31 11:38:05 - Feat.: - Title: Východoslovenská energetika zmenila koncept čakární. Na obývačku
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. máj 2024 10:46