Východoslovenská energetika chce podporiť znalosť svojho portftólia pre kúrenie, chladenie a fotovoltiku. V novej kampani VSE predstavuje svoje produkty kúrenia, chladenia a fotovoltiky nezvyčajným spôsobom – vyzýva východniarov, aby pre ne vymysleli východniarske mená. Za odmenu ponúka až 3-tisíc eur na nákup jedného z produktov.
V druhej fáze kampane bude značka tie najlepšie názvy od zákazníkov využívať na komunikáciu svojho portfólia zariadení.
„Chceli sme posilniť hrdosť východniarov na to, že majú vo svojom regióne silného a spoľahlivého partnera, akým je VSE. Preto sme ich pozvali priamo do deja. S novými názvami budeme pracovať dlhodobo, takže každý zákazník má šancu byť súčasťou príbehu,“ opisuje kreatívny návrh copywriter WLB, Ladislav Macko.
Nové kreatívne mená pre produkty od VSE budú môcť zákazníci zadávať cez kampaňovú stránku www.povychodnarsky.sk do 4. októbra. V online hlasovaní potom rozhodnú opäť samotní východniari, ktoré nové meno je pre tepelné čerpadlo, kotol či fotovoltiku najlepšie.
„Východ máme nielen v názve, ale aj v srdci, preto sme do zadania okrem produktovej propozície zakomponovali aj našu príslušnosť k regiónu. Agentúra Wiktor Leo Burnett to navyše okorenila správnou dávkou humoru, čo je v reklame vždy veľmi osviežujúce. Veľmi sa tešíme, aké názvy naši kreatívni zákazníci vymyslia,“ zhrnula marketingová riaditeľka VSE, Beáta Kullová.
Vizitka kampane
Klient: Východoslovenská energetika a.s.
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček, Peter Kačenka
Strategy Director: Vladimír Lefík
Graphic Designer: Richard Sokol
Copywriter: Ladislav Macko
Account Manager: Romana Juhásová