StoryEditor

Conventa Crossover: Najlepšie eventy „novej Európy“

03.10.2023, 14:12

V Ľubľane sa už od roku 2015 pravidelne stretávajú marketéri a organizátori podujatí. Conventa Crossover sa udomácnila na mape festivalov, ktorých cieľom je propagovať výnimočné myšlienky, inšpiratívne prednášky, zdieľať skúsenosti a trendy eventového marketingu. Tento rok malo značné zastúpenie aj Slovensko.

Conventa má vždy dve časti – súťažnú a konferenčnú. Rozoberme si postupne obidve a vyzdvihnime posolstvá, ktoré na nich rezonovali. Conventa je také malé „BEA WORLD“. Jej cieľom je vyzdvihnúť výnimočné eventy, ktoré sa za posledný rok konali v regióne „New Europe“.

Takto Conventa nazýva krajiny od Škandinávie, Baltiku cez Poľsko, Slovensko, Česko, Maďarsko až smerom na Balkán. Čo sa týka organizácií eventov, je to časť Európy, ktorá má možno menšie budgety, ale o to väčší drive a potenciál. Do súťaže sa prihlásilo viac ako 40 skvelých projektov v kategóriách B2B, B2C, B2C a CSR.

Nie drahé, ale inovatívne

Najväčšiu pozornosť a cenu Grand Prix si vyslúžil maďarský event Judit Polgár vs. svet. Išlo o impozantnú interaktívnu šachovú simuláciu na World Expo v Dubaji. Judit Polgár je maďarské národné bohatstvo, najlepšia šachistka v histórii a legenda. Na Expe čelila influencerom a virtuálne miliónom súperov. Inovatívny formát, ktorý spojil moderné technológie a tradičný šport šach, si vyslúžil v Ľubľane veľký potlesk a uznanie poroty. Mimochodom, Maďari sa tu predviedli eventmi s obrovskými budgetmi, o ktorých sa mohlo iným eventovkám iba snívať.

image

Hlavným rečníkom Conventy bol inšpiratívny Christopher Kai.

Veľa cien však nezobrali, porota ocenila viac inovatívne a kreatívne projekty, ktoré vyčnievali nie okázalosťou, ale prekvapivou myšlienkou. Jedným z nich bol aj projekt litovskej agentúry Rekurai v kategórii B2E Wishday. Podujatie, ktoré agentúra organizovala pri príležitosti 34. výročia pobaltskej spoločnosti Amadeus, bolo jedinečnou a rôznorodou oslavou.

Medzi zamestnancami firmy mala vzbudiť pocit hrdosti a spolupatričnosti. Na evente spoločne vypustili balón s 200 želaniami. Výsledkom bol event, dokonalé umelecké majstrovské dielo s množstvom technologických výziev s cieľom posilniť vä...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-09 07:58:32 - Feat.: - Title: Štefan Hric: Tendre sú pre eventovky vyčerpávajúce. Z časti si za to môžu aj agentúry, lebo poľavujú v kvalite 02 - Modified: 2024-01-11 09:57:11 - Feat.: - Title: Juraj Holub: Menej honosných priestorov a drahých chlebíčkov. Kvalitný event potrebuje niečo iné 03 - Modified: 2023-10-23 12:44:26 - Feat.: - Title: Gorazd Čad: Pri organizovaní eventov treba porušovať pravidlá 04 - Modified: 2023-10-09 05:00:00 - Feat.: - Title: Odpadnesh: Projekt, v ktorom eventové a reklamné bannery dostávajú nový život 05 - Modified: 2023-10-12 09:29:38 - Feat.: - Title: Event advisor má potrebné kontakty a je garanciou kvality, hovorí Milan Kováčik
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. máj 2024 15:27